Reply on: Petto #160148:
Myslim, ze teraz si sam sebe na svoju blbu poznamku aj odpovedal. Zatraktivnenim som myslel skor dlhodobejsie riesenia typu skratenie intervalov na niektorych linkach, kvalitne pripravena preferencia, nove nizkopodlazne vozidla ci oprava trati (napr. urcite medzi zastavkami STU a Zilinska) a pod.
dopravak123
Stav zastávkových ník, resp. zastavovacích priestorov zastávok nerieši DPB, ale správca komunikácií (viď jeden z predchádzajúcich príspevkov). DPB permanentne opravy žiada, ale z finančných dôvodov sa na meste odkladajú.
Čo sa týka prístreškov, lavičiek, to je nadštandardná výbava zastávky, ostáva to už dlhé roky v kompetencii mesta a mestských častí, pokiaľ na to majú peniaze. Štandardnou výbavou zastávky je stĺpik s označníkom, názvom zastávky, číslami liniek, ktoré tam zastavujú a cestovné poriadky (prípadne info oznamy, ak je ich kde nalepiť, umiestniť). Aj kýbel na smeti je nadštandardný.