Reply on: Joyki #160170:
ibaže ak to začne DPB opravovať tak sa im vyplatí maximálne prísť po začiatok miesta, kde bude trať vchádzať do podzemia, lebo potom keby opravovali celú Štefanovičovu, včetne obratiska tak aj tak im to rozvŕtajú celé keď budú robiť stanicu a investícia je v... však vieš kde. Buď uzavrú Štefanovičovu pre zlý technický stav a zatiaľ opravia časť, ktorá bude na povrchu a potom až jak sa začne robiť stanica, tak sa pustia do podzemnej časti, alebo spravia nejakú blbosť...
810zssk
Dobrý deň,
Dňa 25.1.2011 bol na Oddelenie dopravného plánovania Magistrátu hl. m. SR Bratislavy pridelený Váš email, prostredníctvom ktorého máte záujem o informáciu, či sa naďalej uvažuje s výstavbou električkovej trate (predĺženie z konečnej v Dúbravke – Pri Kríži) do priestoru Lamačskej brány – Bory a v akom časovom horizonte.
K Vašej otázke uvádzame, že na Oddelenie dopravného plánovania bola predložená technická štúdia Predĺženie Saratovskej, výstavba električkovej trate Dúbravka – Devínska Nová Ves (železničná stanica) – I. etapa (spracovateľ Dopravoprojekt, jún 2010), ku ktorej sa vyjadrilo stanoviskom dňa 15.11.2010. Predložená technická štúdia prehlbuje, spodrobňuje a preveruje technické možnosti riešenia predĺženia
Saratovskej ulice na základe posledných aktuálnych podkladov, a to spracovanej Urbanistickej štúdie zóny Lamačská brána (Aurex, január 2009), technickej štúdie Kolektorové riešenie diaľnice D2 v km 52,50 – 56,60 (spracovateľ Dopravoprojekt, a.s. Bratislava, december 2009) a dokumentácie pre územné rozhodnutie Lamačská brána, Príprava územia Devínska Nová Ves, Lamač – I. etapa (Coprojekt, august 2009).
Uvedená technická štúdia taktiež preveruje možnosti etapizácie výstavby (navrhnutá 0. až 3. etapa) vzhľadom k vývojovým fázam územia Bory – Lamačská brána, pričom predĺženie električkovej trate od obratiska „Pri Kríži“ do územia Bory je plánované v 2. etape, s predpokladaným uvedením do prevádzky v r. 2020.
S pozdravom
Ing. Ľudmila Uličná
Oddelenie dopravného plánovania