Zaujímavosť - účastníkom nehody bol SOR BN12, ten akože "testovacie vozidlo" so sedačkami s BA poťahom:
http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/krimi-a-nehody/nehoda-pri-senici-zrazili-sa-dva-autobusy-a-auto-pat-zranenych.html
http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/krimi-a-nehody/nehoda-pri-senici-zrazili-sa-dva-autobusy-a-auto-pat-zranenych.html
810zssk
Dobrý deň,
Dňa 25.1.2011 bol na Oddelenie dopravného plánovania Magistrátu hl. m. SR Bratislavy pridelený Váš email, prostredníctvom ktorého máte záujem o informáciu, či sa naďalej uvažuje s výstavbou električkovej trate (predĺženie z konečnej v Dúbravke – Pri Kríži) do priestoru Lamačskej brány – Bory a v akom časovom horizonte.
K Vašej otázke uvádzame, že na Oddelenie dopravného plánovania bola predložená technická štúdia Predĺženie Saratovskej, výstavba električkovej trate Dúbravka – Devínska Nová Ves (železničná stanica) – I. etapa (spracovateľ Dopravoprojekt, jún 2010), ku ktorej sa vyjadrilo stanoviskom dňa 15.11.2010. Predložená technická štúdia prehlbuje, spodrobňuje a preveruje technické možnosti riešenia predĺženia
Saratovskej ulice na základe posledných aktuálnych podkladov, a to spracovanej Urbanistickej štúdie zóny Lamačská brána (Aurex, január 2009), technickej štúdie Kolektorové riešenie diaľnice D2 v km 52,50 – 56,60 (spracovateľ Dopravoprojekt, a.s. Bratislava, december 2009) a dokumentácie pre územné rozhodnutie Lamačská brána, Príprava územia Devínska Nová Ves, Lamač – I. etapa (Coprojekt, august 2009).
Uvedená technická štúdia taktiež preveruje možnosti etapizácie výstavby (navrhnutá 0. až 3. etapa) vzhľadom k vývojovým fázam územia Bory – Lamačská brána, pričom predĺženie električkovej trate od obratiska „Pri Kríži“ do územia Bory je plánované v 2. etape, s predpokladaným uvedením do prevádzky v r. 2020.
S pozdravom
Ing. Ľudmila Uličná
Oddelenie dopravného plánovania