ďalším dobrým príkladom katastrofálneho stavu zastávok je zastávka Dulovo nám. v smere do Petržalky pre L50,66 a 68. Každým rokom je stav zastávky horší a autobusy v nej stojace sú viac a viac naklonené doprava. Zaujímavé je, že tam kde mohla oprava zastávok počkať, tak napr. takú Jungmannovu v smere z mesta DPB vytrvalo ignoruje roky napriek tomu, že nástupný ostrovček pozostáva iba z akýchsi improvizovaných panelov, nie je tam žiadny prístrešok (hlavne, že na Peknej ceste pre L75 a 156 je) hoc tam veľa ľudí prestupuje a je tam pošta a tiež škola. Slávne na tom nie je ani Nám. hraničiarov kde je riadna frekvencia spojov a prestupný bod medzi L88 a ostatnými linkami. A takto by sa dalo pokračovať ďalej určite aj v iných m.č.
Keby to bolo také jednoduché a lacné, asi by to robili. Lenže je vlhko, tie diery treba upraviť pred vyasfaltovaním, často sú veľmi hlboké, že len asfalt by nestačil, treba aj betón, ten musí vytvrdnúť. Medzitým tam niekto vletí, lebo jám je veľa... a sme tam, kde sme boli na začiatku. Je to proste začarovaný kruh. Za posledné roky som bol svedkom niekoľkých "vysprávok" nástupišťa linky 21 a 210 na Autobusovej stanici. Sú tam vyjazdené hlboké koľaje , hlavne od ťažkých trolejbusov. Už niekoľkokrát to vyrovnali suchým asfaltom, zavalcovali, ale postupne sa všetko vymlelo a diery sú možno ešte hlbšie. A to je len jedno miesto z tisícov. ?
Na opravu všetkých výtlkov naozaj treba veľa peňazí, ale na zaplátanie tých najhorších by stačilo oveľa menej. Neverím, že jeden traktor s horúcim asfaltom a zopár chlapov k tomu stojí až tak veľa, keď sa to porovná s výškou škôd, ktoré môžu jamy spôsobiť.
Teraz už nejazdievam, brigáda mi skončila v 2006tom. ? Stretnúť ma bolo možné na všetkých linkách, čo vypravovala tretia dopravná. A moje najobľúbenejšie? 80ka, stará 82ka cez Prístav, alebo 99na. Veľmi rada som točievala aj Dlhé diely.
Samozrejme, že sa dá zistiť. Správcom mestských komunikácií je mesto zastúpené Magistrátom. Lenže musia na to byť aj peniaze, v tomto prípade veľa peňazí. No a tie nejak chýbajú... ?
A keď už sme tu tak pri sťažnostiach, pridám sem jednu od nemých červených tvárí s hviezdou na čele z dvoch petržalských hlavných radiál....
Áno - máme nové, krásne, moderné Mercedesy. Aj ďalšie nové autobusy, ale toto je odkaz práve od tých prvých. Máme totiž aj cesty, ktoré nie sú zďaleka v takom stave ako spomínané busy. Hlavne dve najdôležitejšie radiály, prvá obsluhovaná linkou 95 a druhá linkou 93/94 - hovorím o petržalskej strane. Hlavne na 95kovej radiále sú výmole nezriedka veľkosti MALEJ VANE, široké aj meter a hlboké cez 20 centimetrov. Tie krásne, nové a moderné Mercedesy (+ aj nové SORy) cez tie kadluby kľučkujú každý boží deň - niekedy sú bohužiaľ tie výmole tak nahusto, že im nie je možné sa vyhnúť...dokonca zastávka Topoľčianska v smere na Vyšehradskú už vyzerá ako tankodrom, kde by sa vyžil HUMMER a kde už nie je možné zastať pri ostrovčeku, ale vyše metra od neho, aby sa biedne vozidlo dožilo ďalších vozokilometrov...Áno, boria sa s tým aj ďalšie nové vozidlá, ale...Mercedes je pojem...a za pojem sa platí...a myslím, že menšou investíciou je lopata asfaltu do každého kadluba, ako za každú prkotinu nacpať do nových súčiastok nie sem-tam euro...je to MERCEDES...tam to budú desiatky, stovky, a pri vážnejších opravách tisícky EUR. Tie vozy nemôžu stáť - niet už totiž čo namiesto nich vypraviť...a ani na dvore nestojí pár kusov na náhradné diely. Niekto možno povie, že sa ho to netýka...ale všetko so všetkým súvisí. Každý platíme dane...ak bude namiesto pľacky asfaltu rentabilnejší nákup zničených náhradných dielov na moderné vozidlá, zaplatíme to bez rozdielu, či sa niekto autobusmi vozí alebo nie...Tiež nebude mať väčší význam rozčuľovať sa, prečo zasa stúpa cestovné...a tak ďalej...Mercedes, aj keď je špička, NIE JE HUMMER - jemu padanie do tých rozšľahaných korýt nepôsobí radosť...ak tam rozflákne pneumatiku, vypadne spoj a zase sa to len týka všetkých...ak tam zničí tlmiče alebo nápravy - buď sa nové kúpia za mastné prachy alebo bude o jeden stojaci CapaCity viac...Zastávky a cesty od Technopolu na koniec sú v strašnom stave...niekedy sa hlboké jamy dajú obísť len prejazdom do protismeru...takisto bus pruhy na trati 93/94 na Rusovskej ceste sú ako na Dakare...a tie krásne vozy do toho, čo sa nedá obísť, padajú každý deň...ja som za pľacku asfaltu, prosím...kto sa pridá? ?
Hehe, kým len pocit, je fšetko fporiadku. Frenky by Ti vedel porozprávať, aké je to v reále - keď sa raz onehdá viezol na mojej linke v plynovej krátkej Karose a na konečnej mi doniesol okienko, ktoré chcel zavrieť a vypadlo mu do náručia... ? Zlaté Tedomy, čo "len" vŕzgajú... ?
Ďalší farizejský, "lišiacky" trik Ďurkovského a celého KDH. Táto strana sa asi nespamätá, kým nebude mimo parlamentu. Ale k doprave - vo výpočte hriechov Andreja D. mi popri PKO a BVS chýba ešte jeho podiel viny na tunelovaní DPB. Veď bez jeho požehnania by nebol možný predaj Recaru a ani pochybné nákupy autobusov.
nuž tešíme sa možno aj predčasne lebo Figeľ chce Ďurkovského späť v KDH, ak sa "vysvetlia" jeho kauzy a ešte si ho zastáva, že konal podľa svojho svedomia... nech idú do kelu aj s tým svedomím ? také "duše" by nekupoval ani diabol ? byt ktorý Figeľ sľúbil charite je ešte stále jeho... potrebuje toto všetko komentár k čomu to speje? ?
argumentoval som tým,že zo starej Dúbravky sa potrebujú ľudia dostať do práce, k lekárovi, do školy/škôlky a na nákup, čo by bolo oveľa širšie spektrum využitia ako tých pár "omšových" spojov na L44.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dopravak123