Reply on: JeJe #159721:
No to sa dobre číta že aj napriek vzniku novej zastávky "Vazovova" (na Vazovovej), (Floriánske Nám. je ten užitočný prestupný uzol) a ponechaniu tej istej jazdnej doby to električky stíhajú. Ono totiž sa stále jazdné doby el. predlžujú lebo vznikajú nové a nové kolízne body, pridávajú sa križovatky so semaformi a potom sa nádju vodiči čo idú do náskoku a "vetrajú" na zastávke aby išli načas (alebo aj nie a idú skôr ..) Ja mám skôr skúsenosť že L9 tým smerom meškáva...Keby sa ale posunula o 2 min. už by sa narušil preklad s 8 a 14 z Ružinova.
JeJe
Rozumiem, ze sa neda urobit idealny preklad na radiale aj na subehu. Ale nie celkom suhlasim s uprednostnovanim radialy, moja skusenost je, ze na radialach su elektricky menej plne ako na subehu. Okrem toho je na ruzinovskej radiale viac liniek ako na subehu z Radlinskeho do KV (iba dve linky 5 a 9).
Este horsie je to z Jesenskeho do KV. Cez vikend tam maju 4 a 12 dost zle intervaly. Aj tu plati, ze 4 casto meska, a tak idu s 12 tesne po sebe. Pritom by stacilo posunut 12.