Nedávno sa tu veľa diskutovalo o kĺbových autobusoch a o problémoch s nimi. Keďsom bol v decembri v Japonsku, prekvapilo ma, že v žiadnom z miest ako je Fukuoka, Kumamoto, či Tokio som nevidel jeden jediný dlhý kĺbový autobus. Keďže všetky busy sú krátke, jazdí ich o to viac a v kratších intervaloch. Treba síce viac vodičov, ale v Japonsku všeobecne vládne prezamestnanosť.
Tie autobusy sú navyše vo všetkých mestách úplne rovnaké, akoby ich pre celé Japonsko vyrábal jediný výrobca. Neviem však aký - na vozidlách som nenašiel značku výrobcu a ani moji japonskí pritelia mi nevedeli povedať, kto ich vyrába.
Tie autobusy sú navyše vo všetkých mestách úplne rovnaké, akoby ich pre celé Japonsko vyrábal jediný výrobca. Neviem však aký - na vozidlách som nenašiel značku výrobcu a ani moji japonskí pritelia mi nevedeli povedať, kto ich vyrába.
ufo
Re #159586 no.ev.di.: Jesenské - Tornaľa už malo byť zrušené dávno, tam Os vlakmi nikto nechodí. Tam majú význam akurát rýchliky, keby chodili v 2h takte.