Reply on: 44 #158888:
nuž MSTS je už zastaralejšia vec, nie? Ale aspoň to fungovalo. Trainz Sim. je síce prepracovanejší ale toľko chybných hlásení čo to dokáže vypísať, nefungujúce "track files" a potom na to človek príde keď si pracne dorobí zvyšok scnária, spustí to, rozdá príkazy vlakom a potom po pol hodine mu jazdí jeden vlak úplne inde než má, druhý sa nevie dostať cez signál lebo nevie o tom, že môže ísť aj na inú koľaj a tak vykonať posun a ďalší sa ani nedá zastaviť, a fungujú iba dva vlaky ? tú hru som si kúpil iba z r.2006 a 2009 som si stiahol, ale import nových súčastí mi absolútne nejde nech som robil čo som robil, podľa návodu postupoval. Potom to chcelo zas nejakú registráciu,tak som sa na to komplet vybodol.
Valec
Re #158863 810zssk:
1. Ale kompetencie prejdú len na tých tratiach/vlakoch, ktoré neprekračujú hranicu kraja. Teda na trati 131 to nebude ani jeden vlak.
2. Vyťaženosť najsilnejších spojov linky 155 bola vždy najviac cca 30 cestujúcich, z toho väčšina železničiarov voziacich sa zadarmo. Aj keď sa poplatok za ŽI zníži o takmer 60%, stále zostave dosť veľká položka na ostatné náklady. Ak ich niekto uhradí, tak môže linka začať jazdiť, to však v súčasnej finančnej mizérii mesta nemožno predpokladať.
Re #158864 Martin Fundárek: Ale výkony na trati 113 si objednáva a z väčšiny platí BSK.
Re #158876 810zssk: Ak sa nemýlim, tak v trase Vozovňa Krasňany - Nobelova - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor (polovicu noci jedným smerom, polovicu druhým), kvôli zvozu a odvozu vodičov do ubytovne.