Nezmysel. V Petržalke bývajú aj úplne normálni ľudia. A kvôli tomu, že je tam vysoká koncentrácia spodiny, nemôžeme tým normálnym brať normálnu MHD alebo im tam posielať šroty.
Okrem toho, otázka, či zaviesť do Petržalky T-busy, električky alebo nič, nie je o tom, kto tam býva ale čo je pre Petržalku z dopravného hľadiska optimálne.
Niekedy v priebehu mesiaca budeme mať pitku s jedným z "vieštosanedá". U6 teraz ako keby som počul:"Vieš, my sa snažíme, bojujeme ako levy ale nejde to":-((. Skúsim sa ho spýtať, čo sa dá spraviť.
Osobne by som preferoval označenie nočných liniek samostatnou sériou ale budapeštiansky systém "6É" tiež nemusí byť zlý.
Inak vaše úvahy o nočných spojoch v BA sa mi páčia veľmi, má to len jeden drobný háčik - magistrát nedá a tupý železničiar ho v tom ešte podporuje.
I.
Takú k....inu, že zvýšenie ceny lístka bolo zapríčinené jeho zneužívaním cestujúcimi, to Ti ktorý z riaditeľov DPB do huby vložil? To je tak všivavé boľševické zdôvodnenie, že mi z toho až zle prichádza. Takú p....inu vedia vypustiť zo seba len DPB a ŽSR/ZSSK.
I.
Také križovatky sa bežne vyskytujú. Inak ale predstava súdrouhov managorov je, že zo stanice len na Pražskú, na Štefánikovu nie, a zo Štefánikovej na hl. st. tiež nie.
I.
Trochu offtopic: Vsimli ste si ze v Nemecku v poslednych 3-4 tyzdne uniesli uz 3 autobusy MHD? Neviem si predstavit , ze by nieco bolo aj u nas ved keby uniesli taku 1131 alebo nieco podobne tak by nedosli dalej ako po Jur pri Bratislave lebo by sa im bus rozpadol:) Nevraviac o preplnenosti busov v BA Terorista by sa tam ani nezmestil;)
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
Ono, vieš - tu ide o to, čo si vyberieš, čo obetuješ. Je čudnejšie, aby 33-ka šla až do mesta alebo 32-ka, ktorá nepôjde cez Kramáre, ale po nábreží? Ale v zásade proti N32 nenamietam.
S tou 516-kou si ma dostal - vôbec som netušil, že trasa je rozdelená. To je ešte stále kvôli rekonštrukcii Mudroňovej?
S N41 naplno súhlasím - nenapadlo ma to...
Re #15754 Neopl@n: Vidíš? A toto ja presne nemám rád. Na displeji nemôžu byť v označení linky štyri znaky? Prečo? Lebo to tak v Bratislave nikdy nebolo? Tudle! V Košiciach môžeš vidieť na BUSE-čku vysvietenú linku RA5A!!!
Re #15757 m@rtin: Jasné, aj Ty si bol v Ľuboticiach. Ale a Papyr ako jediní aj s Citarom :ˇ)
Som mimoriadne potešený tým, že je aj kĺbové Citaro. Lebo mňa jeden chlapík presviedčal (tvrdil o sebe, že sprostredkoval tú prezentačnú jazdu, či čo...), že sa nevyrába. Ale to napr. tvrdil, že 15m Citaro má spotrebu 16l/100 km (mimochodom, toľko má aj SOR B7,5). Ktohovie, či potom bude pravda, že vraj Mercedes garantuje 5 rokov bezplatný servis.
Tak sorry, mozno u teba nie, ale na Sustekovej 23 to urcite plati... Tam som chodieval casto a vo vchode nesvietilo svetlo, vo vytahu na strope nalepenych asi 200 zuvaciek, smetisko pri zadnom vychode atd. Samozrejme, ze priamo pri bytoch nie, ale dole je to fakt hroza.
Igorko
Okrem toho, otázka, či zaviesť do Petržalky T-busy, električky alebo nič, nie je o tom, kto tam býva ale čo je pre Petržalku z dopravného hľadiska optimálne.