Reply on: luky133 #153174:
Tak toto je naozaj úkažka vrchola neefektivity. Z našich daní je platená štátna polícia, ktorá má plniť úlohy, ktoré si popisoval. Nevidím dôvod, aby fungovala popritom aj ďalšia zložka - mestská polícia. Na kontrolu parkovania by mala dohliadať firma, ktorá parkovacie miesta vlastní, alebo externá firma, ktorá by mala presne za úlohu LEN kontrolovať parkovanie, prípadne asistovať pri odťahu vozidiel. Často sa hovorí, že mestská polícia má radiť občanom, či zahraničným návštevníkom, no ani raz som nikoho z nich radiť nevidel, väčšina z nich iný cudzí jazyk okrem češtiny neovláda. Častejšie vidím na pešej obchôdzke štátneho, než mestského policajta. Pričom keď vidím tie namyslené ksichty a ich veľké pupky, som si čím ďalej tým viac istý, že táto zložka žiadnu efektivitu mať nemôže. Re #153175 luky133: Všetky zložky, ktoré majú povolenie používať svetelné výstražné znamenie, ho používajú aj v noci. Magnetický majáčik za 150€? Načo? Ty si myslíš, že keď si dajú na strechu majáčik z pumpy, že sa ich rušitelia nočného kľudu zľaknú?
Majo
Re #153167 Marek1978: Blbosť. Odpísal Ti riaditeľ, tak teraz si z toho nadšený a budeš nekriticky obhajovať každý chybný krok DPB? Zamysli sa nad tým. 83-kári sú na druhej kolóne akási vyššia kasta, preto sa im vždy újdu najlepšie vozidlá. Aj na delených 83-kách sú SORy, zatiaľ čo na celodenných službách napr. linky 50 sú staré plynové šerble, ktoré málokedy služby dokončia. A keďže 83-kári majú v zadelení aj 59, objavujú sa nové SORky aj na linke, na ktorej nízkopodlažné vozidlá netreba a ktorá navyše premáva len v špičke (napr. včera tam jeden SOR bol).