Reply on: Mike #150690:
ten však tie odchody ba sa v opačnom smere posunuli aby L74 nestáli moc dlho. Ja som tam napísal, že iba preklady by boli jednom aj druhom smere rovnaké, teda niežeby naraz prišli 70,74,87 v smere z mesta a naraz by odchádzali v smere do mesta. Čiže upresním : ak L74 by mala odchody z V.H. o 06 a 36, tak by mala príchod 5-6min pred jazdou do mesta, teda 5-6min čas na otočenie a vyrovnanie meškania (hoc je to víkend/sedlo). Čiže príchody na V.H. v smere z mesta :70 : 14 34 54
74 : 00 30
87 : 07 37
Keby sa na L87 časy posunuli o nejakú tú minútu, bol by taký neprekonateľný problém posunúť odchody na L78 o minútu/dve hore dole?
no.ev.di.
Re #150676 kecho: Mohli L82 nasmerovať tam kam nič nepremáva, teda zaviesť obsluhu novej oblasti. Tak ma napadlo, že mohli zrušiť L180 a zaviesť L82 v trase Cintorín Petržalka - Kúp. Matador - ŽST Petržalka - Dvory - Einsteinova - Sad J. Kráľa - Divadlo Aréna. Kapitulský dvor by bol obsluhovaný teda od 6 do 23, jazdili by tam SORky (aj keď by možno postačil aj minibus) a malo by to aspoň ako taký význam. Pri ŽST Petržalka by bol prestup z L80 a 99, na Dvoroch (83,84,91,93,94 a 191) a Einsteinovej (80,88,92 a 901)ďalšia možnosť prestupu.