J: Veď v pohode - dal som tam smajlíkov
I Keď obyčajne som na tieto veci háklivý. Pre Tvoje info prvá šestica slovenských miest je nasledovná > BA, KE, PO, NR, ZA, BB.
Bratislava - sorry - ešte jeden príspevok mimo BA:
m@rtin:
1. Po stý raz Ti hovorím, že na linke č. 12 v Prešove NIKDY nemôže prísť iné ako NP vozidlo!!! Je to linka 100%-ne trasou a časovým rozložením spojou prispôsobená potrebám telesne postihnutých cestujúcich. Zbytočne mi budeš rozprávať o tom, že v Moste si vozíčkar zatelefonuje, či príde Astra alebo nepríde. City Bus na L12 MUSÍ prísť. Keď vozíčkar vyjde z ústavu, kde trávi deň a ide do mesta, ťažko mu poslúži obyčajná Karosa. Keď idú deti na vozíčku zo školy, ťažko budú učiteľky telefonovať na DPMP, či sa dnes uráčili poslať im na špeciálny školský spoj NP bus, keď ide telesne postihnutý z domu - z bezbari=rovej bytovky do nemocnice alebo do mesta na NP autobus, ktorý ide raz za dve hodiny, ťažko "naskočí" do Ikarusu... Už aj Papyr Ti prirovnal našu 12-ku k vašim účelovým linkám 1 a 3, tak ja už neviem ako to opísať....
2. Kto Ti povedal, ze druhy City Bus stoji vo vozovni 300 dni v roku? Oba City Busy sa striedajú na turnusoch 12/1 a ZŠ, kde ZŠ je záloha špička. Teda ak ten druhý nejazdí na L12, tak robí špičkovú zálohu - a to na VŠETKY linky, tzn., že si zajazdí. Niekedy urobí ten zo ZŠ aj viac km za deň ako ten na 12/1.
3. O tom, že aká je pravdepodobnosť, že sa City Bus pokazí by sa dalo hovoriť a hovoriť. Pravdepodobnosť je vysoká - pravidelne je pre poruchu odstavený jeden alebo druhý - no najmä ten starší.
4. Končím debatu o Prešove. Kto chce o tom diskutovať ďalej, vie, kde je fórum o prešovskej MHD...

Bratislava - sorry - ešte jeden príspevok mimo BA:
m@rtin:
1. Po stý raz Ti hovorím, že na linke č. 12 v Prešove NIKDY nemôže prísť iné ako NP vozidlo!!! Je to linka 100%-ne trasou a časovým rozložením spojou prispôsobená potrebám telesne postihnutých cestujúcich. Zbytočne mi budeš rozprávať o tom, že v Moste si vozíčkar zatelefonuje, či príde Astra alebo nepríde. City Bus na L12 MUSÍ prísť. Keď vozíčkar vyjde z ústavu, kde trávi deň a ide do mesta, ťažko mu poslúži obyčajná Karosa. Keď idú deti na vozíčku zo školy, ťažko budú učiteľky telefonovať na DPMP, či sa dnes uráčili poslať im na špeciálny školský spoj NP bus, keď ide telesne postihnutý z domu - z bezbari=rovej bytovky do nemocnice alebo do mesta na NP autobus, ktorý ide raz za dve hodiny, ťažko "naskočí" do Ikarusu... Už aj Papyr Ti prirovnal našu 12-ku k vašim účelovým linkám 1 a 3, tak ja už neviem ako to opísať....
2. Kto Ti povedal, ze druhy City Bus stoji vo vozovni 300 dni v roku? Oba City Busy sa striedajú na turnusoch 12/1 a ZŠ, kde ZŠ je záloha špička. Teda ak ten druhý nejazdí na L12, tak robí špičkovú zálohu - a to na VŠETKY linky, tzn., že si zajazdí. Niekedy urobí ten zo ZŠ aj viac km za deň ako ten na 12/1.
3. O tom, že aká je pravdepodobnosť, že sa City Bus pokazí by sa dalo hovoriť a hovoriť. Pravdepodobnosť je vysoká - pravidelne je pre poruchu odstavený jeden alebo druhý - no najmä ten starší.
4. Končím debatu o Prešove. Kto chce o tom diskutovať ďalej, vie, kde je fórum o prešovskej MHD...
J
Sorry za OT.