Reply on: m@rtin #14683:
Ježíšikriste, Ty si fakt nedáš říct? Ti říkám, že vůbec, ale vůbec nerozumíš potřebám přepravy invalidů.I.
Dufam,z e ta nevycerpa.
) Ale ten ďalší vývoj ma prekvapil. Ja som myslel, že to poradie je úplne iné.
To znamena, ze vsetky vysokopodlazne vozidla v BA maju 2 schody, SOR ma v strede jeden, a nizkopodlazaky nula.. Keby som neodratal tu jednotku, tak by vlastne kazdy nizkopodlazak mal jeden schod
To znamena, ze vsetky vysokopodlazne vozidla v BA maju 2 schody, SOR ma jeden, a nizkopodlazaky nula.. Keby som neodratal tu jednotku, tak by vlastne kazdy nizkopodlazak mal jeden schod
Asi sem uz radsej ani nedojdem
I Keď obyčajne som na tieto veci háklivý. Pre Tvoje info prvá šestica slovenských miest je nasledovná > BA, KE, PO, NR, ZA, BB.
J
Vladimír: no ja som fakt nevedel koľko má Prešov obv. takže sorry. Ale myslel som, že je o dosť menší ako BB. No myslel som zle
Re #14656 Papyr: ono v BA je pri kalamite problém ten, že kvôli plným uliciam nemá kade zimný mechanizmus prejsť. To je hlavný dôvod, že ulice sú moc plné a to, že tu fungujú tri dispečinky, ktoré spolu nekomunikujú.
m@rtin: Ja si myslím, že DPB by sa v žiadnom prípade nemal zaoberať kúpou vysokopodlažných busov. To radšej vraziť prachy do modernizácie starých. Inou cestou ako NPA sa už ísť nedá. A mali by byť na plyn.