Reply on: tr3mp #14571:
Priznavam ze presen uzemne riesenie krizovatky na Patronke s prepojenim na dialnicu nepoznam (akurat som pocul ze krizovatka na Patronke sa ma v najblizsom obdobi zasadne prebudovat), ale nie je mi jasne ako sa bude jazdit IGK/busmi napr. od Patronky k Botanickej zahrade. Ved to bude musiet prekrizovat trasu buducej dialnice. Bude to riesene mimourovnono? A ako sa potom dostanem z patronky na dialnicu? A z dialnice k botanicej? Dajaka vizualizacia by mi pomohla, neviete niekto o nejakej? - nemam teraz cas ju hladat po webe.Ale skoda, tie troliky na dialnici by sa mi pacili... ;-))
Zase sa myslienka eliny do Petrzalky vzdiali realite a pomoze sa IGK.
Len stale celkom nechapem podla coho sa urcila vyska transferu, posledne roky sa len valorizuje.
a vsimam si, ako zvlada suprava T6 jazdu do/z kopca v Dubravke, kde je prevysenie stupanie mensie. (teraz pliz zabudnime ako co slape v Brne a Prahe - tam je asi ina udrzba, alebo co, neviem, berme v uvahu status quo v BA). Uvediem jeden priklad zo vcerajska. Mal som supravu 7931/32 tusim (nechce sa mi pozret, ale to je detail). Zamerne som si vsimal ako to slo, ked bola prazdna, poloprazdna a plna. Rozbeh ako prazdna zvladala, ale bol to pôrod na moj vkus (zastavka Svantnerova). Ked bola plna, tak som uvazoval, ci nevystupim a nepomozem jej tym, ze ju potlacim. No ano, rozbehlo sa to, ale AKO ! Brzdenie - ci plna, ci prazdna - brzdy mala tak na hovno nastavene, ze ak som chcel zastavit pri terciku, tak som musel zacat brzdit uz pri Saratove.
Jano
d3k0: V dnesnom update fotiek, sa ti podaril pri foto 7923-7924 husarsky kusok. Je ma tam totiz vidiet, ako sedim v eline a na schodikoch ide do eliny prave moj kamos. No pamatam si, ze to tam niekto fotil, ale ze si to bol ty, to si nepamatam.
Len tak pre zaujimavost, vtedy som Deka este osobne nepoznal, zoznamili sme sa asi 15 minut po tomto zabere, lebo chalani z iMHD mali vyjazd, kedze to bolo v case, ked sa na obratisku zrazili supravy 7793-94 a 7803-04.