Reply on: tulenique #14541:
Tunel Sitiny bude začínať zhruba tam, ako je benzínová pumpa v Mlynskej doline. Žiadny unikát v podobe premávky trolejbusov po diaľnici v prípade výstavby TT Mlynskou dolinou nebude, pretože v celej dĺžke povedie okrem diaľnice aj normálna štvorprúdová cesta (tá povedie na Patrónku) a TT povedie po nej.Re #14564 J: Podla mestských webov má Prešov cca 93 000 obyvateľov, Bratislava 428 672. Aj tak však nemá veľký zmyslel porovnávať MHD podľa počtu obyvateľov (alebo prítomných osôb). Zaujímavý je počet prepravených osôb alebo ešte lepšie osobokilometrov a toto porovnať s dotáciami. V prípade, že tie dotácie sú určené na krytie sociálnych zliav, tak treba počítať s osobokilometrami osôb, ktorých sa zľavy týkajú.
J
m@rtin: Ja si tiež myslím, že by niečo také pomohlo. Že treba poukázať, na také veci ako, že 91 a 191 vypravuje 1 kolóna, pričom nabližšie je štvrtá. A tak to by sa dalo ísť od linky k linke, od problému k problému. Samozrejme, nie všetko je vina DPB, ale povedzme si pravdu, veľa toho je vina DPB. To že si vydržujú zbytočné zastávky, keď o 150m ďalej je ďalšia - (vozovňa Krasňany, Budatísnka, Znievska(pri nich bývam, stačila by jedna) - to všetko sú zbytočné rozjazdy a zbytočné prachy) Samozrejme nie je to len o tom, ale aj o tom. Ten čo bol na schôdzi (neviem ako sa volá)povedal, ( a ja mu verím) že nie je problém v nekvalitnej práci, lebo keď niečo spravia tak je to dobré (myslím ÚD), ale v tempe práce.