Reply on: Turbo #14516:
Na DD sú pre trolejbusy pripravené stĺpy, napájacie káble a všetko. Treba len zavesiť vedenie. 1 km trol. trate stojí rádovo sesiatky miliónov, električkovej trate stovky miliónov. Električková trať by nemohla byť vedená v rovnakom profile ako trolejbusová, takže existujúce stĺpy by nám boli nanič. Takže záver je jeden - električka by bola lepšia, ale bude trolejbus, lebo na električku nemáme. Netreba fantazírovať.I.
Snad přijedeš, protože jedině tak budeš moci porovnat rozdíl mezi službami obou měst. Pochopit, proč Prahu navštíví ročně několik milionů turistů ročně.
Zase sa myslienka eliny do Petrzalky vzdiali realite a pomoze sa IGK.
tr3mp
Re #14564 J: Podla mestských webov má Prešov cca 93 000 obyvateľov, Bratislava 428 672. Aj tak však nemá veľký zmyslel porovnávať MHD podľa počtu obyvateľov (alebo prítomných osôb). Zaujímavý je počet prepravených osôb alebo ešte lepšie osobokilometrov a toto porovnať s dotáciami. V prípade, že tie dotácie sú určené na krytie sociálnych zliav, tak treba počítať s osobokilometrami osôb, ktorých sa zľavy týkajú.