Myslím, že oprávnené výhrady sú aj na nejaký ohyzdný materiál nohavíc.
Neviem to objektívne posúdiť. Mám dva druhy firemných tričiek, jedny staršie 65% bavlna a 35% polyester a teraz sme kúpili 100% bavlna ale ja som nikdy ani v najhorúcejšom lete nemal problém ani s tými 65/35 a nyvyše sa neporovnateľne lepšie udrživajú.
Ale nohavice by asi mali byť 100% bavlna.
Citujem :
Als besonders anfällig hat sich bei den "Talent" Zügen das Bremssystem herausgestellt.
A k bodu 3: Der damals noch zuständige Staatssekretär Eduard Mainoni stellte in einem Interview mit der Kronenzeitung fest: "Es ist doch völlig unverständlich, dass trotz der Probleme immer wieder Neubestellungen durchgeführt werden."
Nové logo.. bolo treba?;
namiesto zníženia zvýšenie počtu typov autobusov;
zákaz "blogovať" zamestnancom DPB a. s. na imhd a zrušenie prístupu na imhd na DPB, a. s. (aj keď toto bolo čiastočne obnovené)
Zasa do plusov by som dal ešte
- uniformy - viem že sú výhrady vodičov ale tie budú vždy.. oprávnené výhrady sú iba na veľkosti "vodiči cez vianoce pribrali :-D" - aj keď ktovie čo by povedal p. Kavecký na to že v jednom "balíku" dostane vodič polokošeľu XL a nohavice M, alebo naopak...
- relatívne stabilizovanie stavu vodičov abus a postupne aj tbus., aj keď toto môže byť skôr zásluha krízy, ťažko povedať koľko % je zásluha vedenia a koľko % kríza..
- a ešte možno navýšenie vozokm, aj keď väčšina pre DD, ale na druhej strane L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni, 65+67 je nárast km aj výpravy a tušim aj 96+196 je už za tohto vedenia...
Zoberem to z pohľadu Karlovej Vsi:
1. Všetky vozidlá okrem 25Tr boli obnovené. (Tento rok sa bohužiaľ nebude kupovať predvolebná 25Tr lebo na ňu neschválili peniaze ? ? )
2. V Karlovej Vsi bolo rekonštruovaných niekoľko zastávok. Napr. Matejkova, Molecova - pre električky, Molecova - pre autobusy atď ?
3. Napr. čiastočne nezmyselné i zmyselné linky 135 či 36. Linka 132 ževraj neprešla. ?
4. Tak to hromadné čistenie nedopadlo dobre, ale napr. vozidlá vypravované na DD boli vždy umyté pokiaľ nemrzlo.
V Karlovej Vsi išlo všetko. Keď to zoberiem z pohľadu Bratislavy tak mi ostávajú len tie ako-tak nové vozidlá a nejaká zastáva s creteprintom. ? ?
1. Nové vozidlá - čiastočne súhlasím;
2. Modernizácia zastávok - akých?;
3. Obsluha predtým nedostupných miest - akých?;
4. Čistenie vozidiel - HAHAHA;
Naproti tomu zbabraný tender na kĺbáky, skvalitňovanie dopravy v KV-DD na úkor iných MČ, nulová obnova vozového parku eletričiek a takmer nulová obnova vozového parku trolejbusov, výstavba trate do Petržalky stále v nedohľadne, spoplatnená nočná doprava (a určite by sa dali nájsť aj ďalšie).
A to na akej droge ficite?
Posunte aj mne, nech mam kazdy den ked cestujem do/z prace rovnake euforicke pocity. Rad vas niekedy rano privitam na konecnej 208 Cintorin Ruzinov a mozme vas optimizmus zdielat spolu. A tesim sa ako mi ukazete aspon jedno nove vozidlo a modernizovanu zastavku. Casu budeme mat dost kym prideme na Hodzovo namestie. Kludne napiste, rad sa necham prekvapit.
Mike