Reply on: Jezo #143345:
neviem veru čo to má byť ten "rozkývaný variant"... napadá ma len to, že každý mesiac bude iný plán pre stavbu, teda raz hore (na estakáde), raz na zemi a raz polozapustený a potom úplne pod zemou ? logicky tam kde električka pôjde krížom cez Chorvátske rameno, tak musí byť na moste, to dúfam si nemyslel Ftáčnik, že pôjde 0,5m nad ramenom alebo nebodaj pod rameno ? fakt sa človek dozvedá také perly, že až. A dúfam, že všetky križovania s cestnými komunikáciami budú mimoúrovňové, teda električka dole a cesta na nadjazde. Tiež by ma zaujímalo, že na koľko etáp majú v pláne stavať trať na Janíkov dvor, keď teraz má byť obratisko pri Vlastneneckom nám. (čo je podľa mňa chobotina), či sa potom rozhodnú, že to predĺžia po Technopol (rok 2015-2017) a potom po Janíkov dvor (2022-2024), keď už bude ale Janíkov dvor zastavaný a akosi sa pri tom "pozabudne" na električku, takže električka nakoniec skončí pri troške šťastia na Vyšehradskej ak sa aj tam nepodarí nejakému bláznovi dačo zastavať.
2xT3SUCS
po 10,5 hod službe nepochybne poteší, keď odíde spoj predčasne a môžeš počkať hodinku na ďalší. veď kto by zahodil príležitosť prísť domov o druhej namiesto o jednej, však...
PS: ubrali mi korunky za predčasný odchod (cca 25 sekúnd) v čase, kedy za mnou na zastávke bol voz s tou istou trasou a cieľom. dobre, moja chyba. odmietam ale zmieriť sa so skutočnosťou, že niektorí za svoje chyby platia a iní nie. kľudne to považuj za nekolegialitu... ?