Cice z mesta by jak chodili balit do Aupraku fesakov na medvedoch, bez tej L50 ? ? Pokial sa presunie ansabel do Eurovea tak to potrva ? No Lolo by este protestoval, ze tam z mesta nic nechodi ? ?
Nahodou mi pride rozumnejsie najprv otvorit usek po Technopol. S tym, ale ze by neslo o dve fazy, ale kym by sa trat uplne dostavala tak v casti by sa uz mohlo jazdit. Navyse, manipulacne obratisko Technopol sa hodi (inak bolo by fajn keby obratisko Jantarova bolo obojsmerne, cize aj z Pe do Pe).
"Podľa Zahradníka je to však len odhad, keďže sadzba mýta závisí od emisnej triedy autobusu. Najväčšia platba je za najstaršie autobusy, moderné majú najnižšiu sadzbu mýta." - Keby ten blbec rozmyslal tak by na 91/191 dal Citelisi..
tak vyzerá asi celá Bratislava... od rána sa na ceste pred mojim barákom nezmenilo nič, ako keby sme vôbec nemali snežné pluhy... Chudinová môže akurát tak priblížiť, ako by to vyzeralo keby si cestári neváľali šunky. Tetuška rozprávkarka sa dúfam po týchto voľbách primátora poberie s Ďurkovským kade ľahšie spolu s Koladom aj Cílekom a po ceste zoberú aj Karloveskú mafiu ?
Ozaj keď už sa platí to elektronické mýto, tak dúfam, že aspoň platené úseky aj vyzerajú ako platené a sú odhrnuté alebo sa len peniažky sypú a cesty sú v stave ako za trest pre ľudí...
"Chudinová priblížila, že s odhŕňaním kopcovitých terénov ako Koliba, Kramáre a Dlhé diely, ako aj mostov sa začalo už o 03.30 h. Postupne v rámci prvého zásahu odhŕňali sneh v celom meste."
Zaujímavé, že ráno Dlhé diely vyzerali ako keby tam ten pluh nebol.
neviem veru čo to má byť ten "rozkývaný variant"... napadá ma len to, že každý mesiac bude iný plán pre stavbu, teda raz hore (na estakáde), raz na zemi a raz polozapustený a potom úplne pod zemou ? logicky tam kde električka pôjde krížom cez Chorvátske rameno, tak musí byť na moste, to dúfam si nemyslel Ftáčnik, že pôjde 0,5m nad ramenom alebo nebodaj pod rameno ? fakt sa človek dozvedá také perly, že až. A dúfam, že všetky križovania s cestnými komunikáciami budú mimoúrovňové, teda električka dole a cesta na nadjazde. Tiež by ma zaujímalo, že na koľko etáp majú v pláne stavať trať na Janíkov dvor, keď teraz má byť obratisko pri Vlastneneckom nám. (čo je podľa mňa chobotina), či sa potom rozhodnú, že to predĺžia po Technopol (rok 2015-2017) a potom po Janíkov dvor (2022-2024), keď už bude ale Janíkov dvor zastavaný a akosi sa pri tom "pozabudne" na električku, takže električka nakoniec skončí pri troške šťastia na Vyšehradskej ak sa aj tam nepodarí nejakému bláznovi dačo zastavať.
ten chmuľo jak sa zastrájal, že nič také nehrozí, že je to "bullshit"... teraz vidno, kto si vymýšľal. Okrem toho, čo tak plácli, že "testoval sa Tedom, Irisbus či Mercedes." tak Tedom nemá s kĺbovými autobusmi zatiaľ nič spoločné. Je to obyčajná mafia. Za všetko hovorí aj to ako je Braňo zabarikádovaný na Olejkárskej. Celé jedno krídlo na treťom poschodí má pre seba iba on a jedna "sekretárka", alebo kerý parazit to je. Samozrejme za nadhernými dverami, tmavé sklá (možno aj nepriestreľné), magnetický zámok, pre vstup sa treba ohlásiť na zvonček a celý priestor tam sníma kamera ? človek čo má čisté svedomie sa nemá dôvod takto schovávať a pokiaľ viem, tak takéto maniere majú akurát nafúkanci čo majú v hlave iba otruby, titul na VŠ získali za pekný úsmev a potom samozrejme mafiáni. Tie Záhradníkove praktiky čo si dovolil od svojho nástupu do DPB o tom jasne hovoria. ?
Este k tym semaforom. Na Vinohradoch som v sobotu vecer cakal v L3 smer centrum na zelenu 54 sekund. Bolo to tesne pred 22,OO hod. Preferencia je tam urcite vypnuta.Na tej krizovatke sme boli jediny.Smer centrum presli dve auta.V tom case by mohli byt uz kludne vypnute.
"Výhodou podľa B. Zahradníka bude zvýšenie prejazdovej rýchlosti električiek v tuneli, čím dôjde k úsporám na prevádzkových nákladoch - menej vozidiel obslúži cestujúcich rýchlejšie."
No to som uz len zvedavy, kolko elektriciek usetria zvysenim rychlosti z 30 na 50 km/h na 800 metroch ? ?
Asi treba poslať pripomienku na magistrát. Samozrejme to vôbec neprekvapuje, že semafory zle nastavili a dali pridlhý cyklus, lebo oni len málokedy zohľadňujú MHD pri nastavovaní semaforov - aj keď tu premáva iba MHD a nič iné.
neviem ako je to presne s tými kartami. viem, že výpravca každú jednu niekam strkne a tvrdí, že to nahráva. ako dlho sa informácie "skladujú" fakt neviem ani ma to až tak nezaujíma. ani presne neviem, či si vedúci naozaj každý deň všetko prehráva a kontroluje. tipujem, že nie, zabralo by to kopu času, možno (asi určite?) je nejaký program, ktorý na nezrovnalosti upozorní bez ohľadu na to, či ich niekto hľadá alebo nie. neviem ani ma to nejak zvlášť nezaujíma. pokúšam sa robiť tak ako keby som bol permanentne pod dohľadom a aby bolo čo najmenej dôvodov na postih. zataľ pomerne úspešne ?
úplne nekolegiálne som vysvetľoval kolegovi preslávenému permanentným meškaním, že tým často komplikuje život cestujúcim (dovolím si použiť výraz ĽUĎOM), ktorí by v prípade menšieho meškania mohli "chytiť" prestup a teda nemuseli stepovať na zastávke pol hodinu do príchodu ďalšieho spoja. mesiac so mnou nekomunikoval (teraz už zas áno, možno je to ovplyvnené faktom, že som mu požičal nejaké € ?), ale fakt je že mešká zriedkavejšie a menej...
nikdy som nechápal reči typu "máme zodpovednosť, tak nech nás poriadne zaplatia!!!" od ľudí, ktorí vnímajú ako donebavolajúcu krivdu, keď im za preukázané porušenie pravidiel odobrali nejakú (skôr symbolickú než vážnu) sumu z odmeny. V ČOM teda akože má byť tá zodpovednosť?
ako som napísal nižšie - som zrejme vadný, keď nechápem takéto triviálne záležitosti...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1