Reply on: 2xT3SUCS #143329:
a bez tej karty sa nezaznamenávajú údaje na palubáku, teda oni to spätne nemajú ako zistiť, ale to asi vieš. A isto vieš aj to, aká je úroveň ovládania funckií palubného počítača medzi vodičmi. Často môže ísť o obyčajnú zábudlivosť, aj keď občas ide o zámer, že si nepotvrdia odchod z konečnej, alebo idú so zastávkami o 2 "pozadu" oproti realite, atď. Teda v danom prípade vodič sifilisu možno ani nevidel na palubáku +4, ale napr +2, alebo -11. Ale keďže sa jedná o druhú kolónu nedivil by som sa, keby išiel vedome na +4. Samozrejme že ho nechcem obhajovať, lebo +4 sa nedá nijako obhajovať.
kecho
v súčasných spvislostiach odporúčam článok spred viac ako roka
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/vedenie-dpb-odmieta-ze-preferuje-autobusy-sor.html?page_id=82419
"Generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s., Róbert Kadnár (SDKÚ-DS) tvrdí, že nevie, ako vznikla fáma, že uprednostňujú konkrétneho výrobcu" &
"Chceme použiť maximálnu ochranu pred nekvalitnými a nerenomovanými značkami, ktoré by sa chceli presadiť dumpingovou obstarávacou cenou" ?
Re Mike #143322 : teraz mi napadlo, či tá 95 bude ideálna, lebo nikto nevie, či ten most nakoniec budú rozoberať alebo nie, takže možno sa "dočasne" z 95 stane zberná linka Pe-most/hraničiarov s prestupom na elinu, nie?