Ajhla:
Nieco pre nasich trabustov, aby nemali kompexy, ze su jediny:
Plzeňské tramvajové zajímavosti - pozrite fotky nizzsie.
Nieco pre nasich trabustov, aby nemali kompexy, ze su jediny:
Plzeňské tramvajové zajímavosti - pozrite fotky nizzsie.

Jano
Mohol by som uviest aj iny doslova trivialny pripad, ked za klasicku nehodu elektricky s autom ( akych bolo uz 1000-ce )bol obvineny vodic elektricky, pricom vobec nebol vypocuty a ked podal odvolanie, tak mu to bolo hovno platne, pricom sa nehoda nedala zdokumentovat. Preco? Lebo vodic ( v tomto pripade vodicka ) gumokolu porusila niekolko predpisov ( napr. podisla s autom po nehode o cca 100 m. dalej a zastavila na krajnici ). To je iba zlomok poruseni ( kto by mal o to blizsi zaujem, mozem poskytnut odvolanie ). Preco si DP nevie zastat svojich zamestnancov?? Preco vladne vztah nadriadeni / podriadeni?? Samozrejme pravidla tam byt musia, ale rovnopravne - nieco za nieco.
Mimochodom dispeceri velmi radi pisu vodicov, ktori jazdia v predstihu. Mam u seba dokaz, ze aj DISPECER na elektricke isiel dna 21. februara z konecnej o 2 minuty skor uz Z KONECNEJ PRI KRIZI a neslo o posledne kolo ( mam linku i cislo vozna, aj svedka ), ale zatial to sem davat nebudem, lebo to ma nebavi. Ide mi proste o to, aby ludia, ktori maju "moc" nad vodicmi, nerobili vodicom problemy, za to, co robia aj oni!!!!
Ma sa jazdit podla PREAVIDIEL, v poriadku, ale preco T6A5 jazdia na druhy zberac??? Podla PRAVIDIEL VYROBCU sa ma jazdit na prvy zberac a na druhy iba vo vynimocnych pripadoch. Lebo dochadzalo k vykolaju druhych voznov, lebo podhodila vyhybka?? Nemusela by, keby tzv. "sanky" za vyhybkou boli umiestnene o cosi dalej.