Reply on: levan #140899:
Čo tam po pomerne krátkom ostrovčeku, viac by ma zaujímalo, ako by si takúto problematiku riešil vo Vrakuni, kde spolu s okružnou križovatkou vybudovali asi 150 metrov deliacich ostrovčekom medzi protismernými pruhmi. Tam ak sa pokazí auto, tak nie je šanca ho nikde obísť.Re #140910 Ike:
Urýchli to dopravu? Áno, trolejbusy nebudú musieť čakať, až si niektorý z bratislavských polovodičov spomenie na prednosť vozidla VHD pri vychádzaní zo zastávky.
Zníži to nehodovosť? Viď vyššie a najmä chodcom na priechode nehrozí, že spoza trolejbusu vyletí blázon v protismere.
Zkomfortní to MHD? Viď prvý bod.
Re #140917 levan: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=24086&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=&ghl=34
Peon
Doteraz tam z Gyoru cez Mosonmagyarovar a Hegyeshalom premávali vlaky každý deň každé 2 hodiny od rána do večera.
Teraz do Rajky vlak zavíta denne iba 05:41, 07:41, 15:41 a 17:41 h. A z Rajky odchádza 05:12, 06:02, 16:20 a 18:20 h - www.mav.hu . Takže možnosť vlakového spojena Petržalka - Rajka - Mosonmagyarovar - Gyor sa ešte viac vzdiaľuje...
Podľa nového GVD pôjde cez Rajku (až od 28. 5. 2010 do 28. 9. 2010) iba jeden rýchlik z Prahy do Budapešti (z Petržalky do Maďarska 5:18 h, z Rajky na Slovensko 22:35 h).
V tejto súvislosti ma zaujíma, je tá trať medzi Petržalkou a Rajkou využívaná aspoň trochu na nákladnú dopravu
A už asi 2 roky ak nie viac žiadne osobné vlaky neobsluhuhujú ŽST Rusovce. Má na nej niekto službu ALEBO existuje už iba na papieri v podobe prázdneho políčka odchodov v GVD a v podobe názvu zastávky bratislavskej MHD?