pre prco. ... načo e-mailuješ, keď reaguješ na moje príspevky, tak to daj na imhd, nepochopil si na čo je diskusné fórum ?
Vidím, že nie si sám kto nerozumie MHD, lebo v DPB si nikdy nerobil.
Uprímne Ti poviem, že keby vybrali zopár inteligentných vodičov a dispečerov za vedúcich v DPB, tak bude radosťou makat pre DPB. Ále pozor, už klasik povedal, že akonáhle začnú mať úradnické maniere, rýchlo naspäť k lopate !!!
Vidím, že nie si sám kto nerozumie MHD, lebo v DPB si nikdy nerobil.
Uprímne Ti poviem, že keby vybrali zopár inteligentných vodičov a dispečerov za vedúcich v DPB, tak bude radosťou makat pre DPB. Ále pozor, už klasik povedal, že akonáhle začnú mať úradnické maniere, rýchlo naspäť k lopate !!!
genu
Za roky fungovania strániek imhd a diskusného fóra nechápem ,prečo niekto nevysvetli, ako vlastne DPB funguje.
Mesto Bratislave je hlavným akcionárom v DPB. Teda rozhoduje o všetkom, ale zodpovednosť vôči cestujúcim nechalo na podniku !!! Zahradník, a aj zvyšok managementu DPB sú dosadení politickými nominantmi strán víťazov volieb. A sú tak aj figúrkami na šachovnici mesta. Jednoducho úpovedané, nič, okrem niektorých odborných, technických a personálnych problémov nijako novplyvnia. Avšak sú hromozvodom pre cestujúcu verejnosť, aby bolo na koho kydať a magistráti ostali čistučkí. Preto je dne DPB tam, kde je. Kedysi boli B.E.U.S.-áci hrdí na príslušnost k firme a ta si aj ľudí vyberala. 40 rokov vlády jednej strany urobilo nielen z B.E.U.S.-u jeden veľký grcanec a túto tradíciu DPB nesie do teraz.