- severný koniec by som potiahol cez Záhorskú Bystricu až do Stupavy a P+R dal určite v mieste križovania s I/2
- Lokalizácia P+R na východe BA je zbytočná, pri Slovnafte z dôvodu, že je to miesto dochádzky a že všade na okolo je MHD, v Moste z toho dôvodu, že tu nosný systém vedieš a samotný Most nemá z dopravného hľadiska strategickú polohu. Skôr by som dal P+R niekde na Zlaté Piesky, alebo k Metru na I/61 a potom určite ku križovatke D4 a I/63.
Iste, ale ak niekto nastúpi do vozidla bez platného lístka (čo z predmetnej sťažnosti vyplýva), tak porušil prepravné podmienky a pokutu dostal oprávnene.
Re #138841 MatejBA: Ale však vravím že nie je problémom doručenie, ale to overenie idúce cez 2 firmy. S tým, aby sa počítal čas od zaslania objednávky je to otázne. Stále totiž platí podmienka (mimochodom platí to tak aj v ČR aj v Rakúsku), že nastúpiť do vozidla môžeš až s lístkom.
Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.
V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.
Je všeobecne známe, že Green Piss sa priväzujú k chladiacim vežiam jadrových elektrární za peniaze naftových a uhoĺných spoločností. Tak prečo by nemohol vlado13 bojovať za "zlepšenie" podmienok pre MHD v žolde nejakého toho združenia automobilového priemyslu?
SOR najprv zobral zákazku od BA, resp. uchádzal sa (myslím, že ako jediný, hoci sa mohlo aj Iveco s Crosswayom uchádzať a Solaris s Urbino 10 + ďalší výrobcovia ponúkajúci vozidlá do 11m) a uspel. To ešte nevedel, že uspeje aj v "boji" o Prahu. A tak mu môže byť nejaká Bratislava ukradnutá keď si objednáva ročne 10-20 vozidiel a vysúťažiť nevie viac ako 100ks vozidiel. Sa nedá porovnať ani koľko SORov má Bratislava a koľko ich bude mať Praha. Samozrejme, že aj lojalita výrobcu voči zákazníkom robí meno, ale však DPB sa nejak nesnaží a SOR kľudne môže venovať aj 100% výrobnej kapacity na Pražské SORky. Neverím moc SORu nakoľko je v tom J&T, čo je rovnaká skur.... mafia ako Penta (už sa neviem dočkať kedy nás bude J&T dávať na súd o ťažké milióny, tak ako to robí teraz Penta ? )
Ale tu ide o to, ze to je hrozne pomale - napr potvrdzovaciu SMS z USA, s vygenerovanym 15 miestnym heslom dostanem do 1 minuty, zato SMS listok z Bratislavy obcas nedostanem ani polhodinu po objednavke. Proste mohlo sa to lepsie urobit a myslim si, ze krok v pred by bolo, kebyze sa za oznaceny listok pocital cas "zaevidovania" objednavky, nie, kym ju vygeneruje, urci nejaky cas a posle spat (kde moze byt rozdiel aj viac ako 1 minutu)
Je jedno, koľko to trvá. Ak raz sa niekto preukáže platným lístkom, tak by nemal platiť pokutu, nech začala kontrola kedykoľvek. Ak chce niekto cestovať načierno, tak tak cestuje, v Bratislave je to veľmi jednoduché. V tomto prípade si DPB buzeruje platiacich cestujúcich, nie tých, čo cestujú načierno.
Ad obchod:
Áno, keď platíš kartou tak si SMS príde hneď. Hneď ako zúčtovacie centrum zaregistruje odrátanie platby z účtu ti posiela SMS. Doručenie SMS tak trvá pár sekúnd. Avšak keď platíš za SMS lístok, tak medzi tým, čo SMS odošleš a tým kým ti lístok príde musí najskôr A SMS preposlať tvoju objednávku mobilnému operátorovi, ten overí či je vôbec lístok možné predať a výsledok vráti do A SMS odkiaľ ti príde odpoveď (lístok alebo zamietnutie). A toto zrejme trvá nejaký čas, asi tie 2 minúty.
Čiže ak chceš porovnávať s platbou v obchode (výberom v bankomate), tak si porovnaj celý čas od podania karty pokladníčke až po začiatok tlače potvrdenky.
Re #138811 Mike: Neverím, že by všetko to čo som popísal bolo možné za 1 sekundu. Však ani výpis o doručení SMS mi tak rýchlo nepríde.
Re #138835 no.ev.di.: Na koľko rokov má Praha rozložených tých 600 vozidiel? Na 8? Myslíš, že SOR má výrobnú kapacitu 75 vozidiel ročne?
kuko1