Reply on: Ike #138805:
Ad obchod:Áno, keď platíš kartou tak si SMS príde hneď. Hneď ako zúčtovacie centrum zaregistruje odrátanie platby z účtu ti posiela SMS. Doručenie SMS tak trvá pár sekúnd. Avšak keď platíš za SMS lístok, tak medzi tým, čo SMS odošleš a tým kým ti lístok príde musí najskôr A SMS preposlať tvoju objednávku mobilnému operátorovi, ten overí či je vôbec lístok možné predať a výsledok vráti do A SMS odkiaľ ti príde odpoveď (lístok alebo zamietnutie). A toto zrejme trvá nejaký čas, asi tie 2 minúty.
Čiže ak chceš porovnávať s platbou v obchode (výberom v bankomate), tak si porovnaj celý čas od podania karty pokladníčke až po začiatok tlače potvrdenky.
Re #138811 Mike: Neverím, že by všetko to čo som popísal bolo možné za 1 sekundu. Však ani výpis o doručení SMS mi tak rýchlo nepríde.
Re #138835 no.ev.di.: Na koľko rokov má Praha rozložených tých 600 vozidiel? Na 8? Myslíš, že SOR má výrobnú kapacitu 75 vozidiel ročne?
tr3mp
Alternatívou by bolo zrušenie nadchodu (po upokojení križovatky a umiestnenie zastávky pri križovatke s Leškovou (http://hrady.sk/imhd/SAV2.jpg)
Zastávka na Hodžovom námestí: http://hrady.sk/imhd/hodzovo.jpg
Leškova: výjazd z tunela z Pražskej na Štefanovičovu až za križovatkou s Čajakovského a zmena smeru Leškovej a Čajakovského rieši tento problém.
"IAD zo Staromestskej a Suchého mýta povinne cez Nám. 1. mája a Nám. slobody a tam vľavo na Štefanovičovu?" - Ak povoliť tranzit cez mesto, tak áno. Alebo naďalej po Štefánikovej ale s obmedzenou kapacitou.
"Má Nám. slobody vyhovujúce parametre?"
V súčasnom stave určite nie.
"Čo by sme museli urobiť, aby získalo potrebnú priepustnosť?"
Ako som napísal, výjazd z tunela od Nového mostu až na námestí Slobody a rozšírenie na štyri pruhy až po križovatku s Imricha Karvaša. Možno sa to môže zdať ako priťahovanie áut do centra, ale tým je už Staromestská.
Zvýši sa tým intenzita dopravy na Nám. Slobody a Štefanovičovej, ale výmenou za upokojenú Štefánikovu, priestor pred SAV, Hodžovo námestie a Nám. 1. mája.
"k náhradnému cestnému ťahu – podstatu nerieši, jedine, že by ste chceli, aby Štefánikova bolo iba jednosmernou do mesta , to je ten nežiaduci prístup – do mesta áno a z mesta nie,"
Štefánikova jedine obojsmerná, významom povedzme ako dnes Žilinská.
Čo je vlastne tou podstatou, čo nerieši? Ako sa dá riešiť?
Kamenné nám. - tam som skôr narážal na zvyšné smery, ktoré prejazdné sú. Obmedzením počtu povolených smerov sa znížila atraktivita prejazdu touto cestou a tým poklesla aj intenzita dopravy. A to je to, čo chceme, nie?
Posledná veta, ja som narážal na to, že v návrhu som ponúkol zachovanie kapacity pre IAD namiesto Štefánikovej. V ďalšom príspevku som akceptoval pripomienku a navrhol variant s ponechaním Štefanovičovej v súčasnom stave pri ubratí dvoch pruhov na Štefánikovej. Na to ste reagovali argumentom s tvorbou kolón. Takže mal som z toho dojem, že nie je dobré ani zachovanie priepustnosti pre IAD, ani jej obmedzenie ... nič viac, nič menej. ?