Reply on: Ike #138805:
Ad obchod:Áno, keď platíš kartou tak si SMS príde hneď. Hneď ako zúčtovacie centrum zaregistruje odrátanie platby z účtu ti posiela SMS. Doručenie SMS tak trvá pár sekúnd. Avšak keď platíš za SMS lístok, tak medzi tým, čo SMS odošleš a tým kým ti lístok príde musí najskôr A SMS preposlať tvoju objednávku mobilnému operátorovi, ten overí či je vôbec lístok možné predať a výsledok vráti do A SMS odkiaľ ti príde odpoveď (lístok alebo zamietnutie). A toto zrejme trvá nejaký čas, asi tie 2 minúty.
Čiže ak chceš porovnávať s platbou v obchode (výberom v bankomate), tak si porovnaj celý čas od podania karty pokladníčke až po začiatok tlače potvrdenky.
Re #138811 Mike: Neverím, že by všetko to čo som popísal bolo možné za 1 sekundu. Však ani výpis o doručení SMS mi tak rýchlo nepríde.
Re #138835 no.ev.di.: Na koľko rokov má Praha rozložených tých 600 vozidiel? Na 8? Myslíš, že SOR má výrobnú kapacitu 75 vozidiel ročne?
tr3mp
Nestačí zastávka na Hodžovom námestí a pred SAV? Musí byť aj tretia zastávka niekde na Štefánikovej?
"k tomu by sa pridalo komplikované pravé odbočovanie zo Štefánikovej do Leškovej"
#138721 tr3mp: "Leškovu by som zaslepil úplne"
"a na Šancovú a z toho titulu predlžovanie kolón"
#138814 vlado13 "ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,"
Tak to potom ťažko vyhovieť. V mojom návrhu som navrhol presun funkcie Štefánikovej na Štefanovičovu (pre IAD), to však nebolo dobré, kvôli "podpore" IAD. Ale vytláčanie IAD zo Štefánikovej už vadí, tu by sa vytvárali kolóny ?
"ako bonbónik prejazd cez križovatku zo Štefánikovej na Pražskú pre autá s prejazdom z ľavej na pravú stranu a k tomu (t)busy v priamej línii s križovaním trolejov"
#138721 tr3mp: "Ako náhradný cestný ťah (namiesto Štefánikovej) spraviť komunikáciu Pražská - Štefanovičova - Imricha Karvaša (4 pruhy). Prechod križovatkou pri SAV v podzemnej úrovni."
a
"- Počkať na dobudovanie severnej tangenty (napojenie na existujúce komunikácie na Pražskej, Račianskom mýte a Križovatke Jozefa Čabelku). To odľahčí križovatku pri SAV a Šancovú."
Križovatka pri SAV by bola teda omnoho menej zaťažená a prechod električkovej trate by nebol problematický. Ako príklad spomeniem Kamenné námestie, kedysi frekventovanú cestnú križovatku. Vybudovali sa náhradné trasy, obmedzil sa prejazd námestím a kolóny sa tu netvoria.
Celkovo máte zaujímavý postoj, na jednej strane slovne podporujete utlmovanie automobilovej dopravy v centre, ale keď tu navrhnem konkrétne riešenie, tak namietnete, že toto riešenie by obmedzovalo autá v odbočovaní a vytváralo kolóny. ?