Reply on: 2xT3SUCS #138699:
Témy pokecu na konečných.. tak to je fakt individuálne.. ako všetká česť viem že vodiči sú všetkých vzdelanostných kategórií od škôlky po vš, takže toto nemôžeš generalizovať. . ja mám dojem že témy pokecov na konečných sú o niečom inom..závisí aj trakcia A/E/Táno všade boli také porady.. ale či to odznelo na každej.. a aké % vodičov z tej ktorej prevádzky boli na tých poradách, a koľkí dávali pozor počas celej porady?
No "zhora" keď ide nejaký celoplošne dôležitý oznam, zvyčajne ide na milíon päť mailových adries, teda to išlo asi na všetky prevádzky. Ale zasa ako sme sa bavili o nástenkách: každý si tam vešá niečo iné...
a už idú aj oznamy mám pocit že do každého voza.. ale vieš ako to zasa berú niektorí vodičí - oznam pre cestujúcich, nie pre vodičov...
a oznam sa hodí na uteiranie skla napr...
Teda nechcem obhajovať vodičov, určite sa nájdu aj špekulanti ako písal ZloŠuk v #138700. Ale určite je ešte dosť takých, ktorí o tom "normálne" nepočuli.
aj ked neviem, co tam je take tajne ?
tr3mp
Môj návrh:
- Počkať na dobudovanie severnej tangenty (napojenie na existujúce komunikácie na Pražskej, Račianskom mýte a Križovatke Jozefa Čabelku). To odľahčí križovatku pri SAV a Šancovú.
- Zrušiť ET Imricha Karvaša - Štefanovičova - Hlavná stanica
- Vybudovať ET Hurbanovo námestie - Hodžovo námestie - Štefánikova - Hlavná stanica (nie v osi komunikácie, ale po pravej strane, kvôli minimalizácii prejazdov cez trať a zachovaniu dvojpruhovej cesty). Zastávky Hodžovo námestie (pri prezidentskom paláci), Predstaničné námestie, Hlavná stanica (pod súčasnou prístavbou).
- Vybudovať ET Hlavná stanica - Šancová - Trnavské mýto
- Ako náhradný cestný ťah (namiesto Štefánikovej) spraviť komunikáciu Pražská - Štefanovičova - Imricha Karvaša (4 pruhy). Prechod križovatkou pri SAV v podzemnej úrovni.
- V rámci revitalizácie podhradia zapustiť Staromestskú pod zem v úseku od Nového mostu po Hodžovo námestie (po súčasný podjazd) s novým výjazdom z predĺženého podjazdu pri Hodžovom námestí.
- Podjazd pod Hodžovým námestím predĺžiť popod Námestie 1. mája až po Námestie slobody (4 pruhy), s výjazdmi na Kollárovo námestie a Mýtnu. Spolu s rozšírením Štefanovičovej zabezpečí náhradu Štefánikovej. Z Námestia 1. mája spraviť upokojenú zónu.
- Alternatívne vybudovanie podzemného parkoviska pod Námestím slobody s vjazdmi od strany STU a Štefanovičovej.
?