Reply on: Martin Fundárek #135104:
tak sa mi zdá, že najviac toho dosrali v Bratislave. Zničli historickú časť mesta, metro chceli - samozrejme megalomanský plán na prelome desaťročí krachol lebo krachol aj režim a tak máme holú riť. Nemáme ani metro, ani električku a o chvíľu ani autobusy nebudeme mať. Keď sa tak pozriem do ČR, tak koľko miest tam človek nájde s perfektnou sieťou elektrickej trakcie. Pýtam sa :"Prečo to tak nevyšlo aj v Bratislave?"
no.ev.di.
Zaujímalo by ma tiež ako to bolo kedysi. tak 20-40 rokov nazad, či sa všetko takto posudzovalo, alebo ako vôbec sa veci odobrovali. Mňa napadá poznámka, že keby sa takto postupovalo tak máme polovicu trolejbusovej siete a z električky možno detto tak nejak pri tej schopnosti činných orgánov na SR.
Mimochodom ma zaujíma, že načo tak urgentne potrebujú spojenie Pražská - Hroboňova. Podľa mňa by nebolo od veci umožniť odbočovanie trolejbusov zo smeru Pražská na Hl.st. a rovnako z Hl.st. na Pražskú a zároveň s tou traťou pripraviť aj predĺženie cez Brniansku na Patrónku, a v ďalšej etape k TESCU Lamač a do samotného Lamača.