Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
co sa tyka toho DOD tak sa tam oplati ist? toto "výstava historických a súčasných vozidiel MHD" znamena ze tam budu vsetky vozy? t/bus aj elektricky? a jazda zrucnosti bude verena alebo ako tusim v kosiciach iba pre ludi z DP? a celkove, naco sa tam oplati ist kuknut? ?
Reply on: no.ev.di. #135081:
Ako píšeš, je veľa na prvý pohľad nesúvisiacich vecí, ktoré sa musia vypracovať v environmentálnej štúdii. Slúžia na to, aby mala verejnosť, ktorá má právo zasiahnuť do posudzovania, dostatok informácii, na základe ktorých môže v určitej lehote zareagovať. Môže sa ozvať zoológ, ktorému prekáža, že sa kvôli plánovanému orezávaniu jaseňov v blízkosti trolejového vedenia zničí populácia ohrozeného druhu hmyzu, ktorého larvy v tom dreve žijú a následne sa navrhne nejaké riešenie či kompromis. To je samozrejme len príklad. Celé posudzovanie je rozdelené na niekoľko krokov a termínov, ktoré nepustia ďalej skôr, ako to určuje zákon.
Reply on: Mike #135094:
len do Horskeho parku ( usek vozovna - Safranova - Budkova ) by potom bolo stale treba SOR or 19xx
Reply on: Petto #135088:
Výjazdy/dojazdy 201, 202, 205, 208..
odbočenie Pražská - Hl.St by sa oplatilo kvôli zatrolejovaniu časti 41, ktorá by potom premávala Hl.St - Vozovňa Hrebeňova.
Reply on: no.ev.di. #135089:
do 2012 sa uz nestiha ?
Reply on: no.ev.di. #135087:
Posudzujú sa okrem iného aj vplyvy činností, ktoré presahujú štátne hranice, napríklad keď chceš stavať spaľovňu blízko hraníc. U nás sa dohovor z Espoo, prijatý v roku 1991 vo Fínsku musí dodržiavať od roku 1999. Naša legislatíva sa presahovaním hraníc zaoberá až v r. 2004. Ide tam o práva a povinnosti pôvodcu a dotknutej strany. Ale legislatívu okolitých krajín, ktorá sa týka posudzovania činností na ich vlastnom území nepoznám, ale zrejme vychádza z toho istého dohovoru. Čo sa týka našej minulosti, myslím, že 20-40 rokov nazad sa všetko "posudzovalo" hlavne na ÚV vtedy dominantnej politickej strany. ?
Reply on: Petto #135088:
To odbočenie na stanicu by malo zmysel minimálne ako manipulačná trať. Napr. všetky 201 by mohli začínať/končiť na stanici.
Peter6607: Neviem fakt ale už je tam dobre dlho a len opieskovanie má zasebou a fakt už nič viac. Však uvidíme ak chceš mám fotky práve ako došla na (VP) a počas (VP)
Reply on: Petto #135088:
dúfam, že tá trať poslúži do budúcna pre ďaľšie trolejbusové linky... Inak by ma zaujímalo kedy sa začne črtať trať do Lamača, ma zaujíma či tam ešte budú premávať dve linky do mesta ako teraz 30 a 63.
Reply on: no.ev.di. #135087:
usek Prazska - Hrobonova je budovana vraj kvoli setreniu jalovych km výjazdových a dojazdovych 201.

Podľa mňa odbočenie z Pražskej na HS ( ako robia linky 32,41 ) je zbytočné budovať dokiaľ nebude minimálne tbusová 32 cez Slávičie údolie.
Reply on: klasIK #135084:
než definitívne opäť raz skritizujem dačo o čom prd viem (ako obvykle), tak sa radšej spýtam či aj ostatné krajiny, napr. okoloté krajiny a ostatné ľubovoľne kto chce ktorú krajinu opísať disponujú takýmito požiadavkami na posudzovanie stavieb.

Zaujímalo by ma tiež ako to bolo kedysi. tak 20-40 rokov nazad, či sa všetko takto posudzovalo, alebo ako vôbec sa veci odobrovali. Mňa napadá poznámka, že keby sa takto postupovalo tak máme polovicu trolejbusovej siete a z električky možno detto tak nejak pri tej schopnosti činných orgánov na SR.

Mimochodom ma zaujíma, že načo tak urgentne potrebujú spojenie Pražská - Hroboňova. Podľa mňa by nebolo od veci umožniť odbočovanie trolejbusov zo smeru Pražská na Hl.st. a rovnako z Hl.st. na Pražskú a zároveň s tou traťou pripraviť aj predĺženie cez Brniansku na Patrónku, a v ďalšej etape k TESCU Lamač a do samotného Lamača.
Reply on: Ámos #135085:
Jedna vec je verit niecomu co je dla mna blbost. To beriem, OK. Ale existuje hranica za ktorou to uz je.. cudne.
Reply on: 810zssk #135083:
a uz vies preco som pouzil VY. Ak ma niekto iny nazor, iny sposob zivota, vierovyznanie je zmagoreny. Nic ti nevycitam v tvojom veku (ak mam spravny odhad tvojho veku) som bol uplne rovnaky. Dolezite je, aby to casom preslo.
Reply on: no.ev.di. #135081:
? Žiaľ, nepomôžeš si, zákon o posudzovaní a postupnosť krokov v ňom treba rešpektovať vždy.
Reply on: Ámos #135075:
Styroch normalnych poznam 😛 A vidim ako su zmagoreny, takze aj preto mi Jehovisti vadia 😛
Reply on: Petto #135079:
nie ale predsa 200-299 sú číslované trolejbusy, resp. aspoň to tak väčšinou vyzerá, hoc DPB už kedy mohol trolejbusy zaradiť do radu 20-199 a nespravil to ? to je fakt tak ťažké pre nich. Keď už v roku 2000 tak rázne dosrali čísla všetkým linkám, tak začlenenie dvanástich trolejbusových medzi autobusové nikoho nezabije.
Reply on: TeBeCe #135047:
dúfam, že sa to podarí nabudúci rok vybudovať, ale nechápem ako taký krátky úsek môže trvať 4 mesiace?! Mimochodom k tej dokumentácii, ktorá je tam, tak mám otázky :
K čomu sú potrebné vyjadrenia geológov, typu aká je tam pôda, potom opisujú tam celé Karpaty, geologické vlastnosti, vznik pohoria, rovnako ako sa tam vyžívajú botanici v tvorbe zoznamov živočíchov a zelene, potom obyvateľstvo sa tam rozoberá. Chápem, že sú veci, ktoré zdanlivo nesúvisia s tým ale čo už môže byť na tom zaujímavé alebo predmetné či na druhom km trate je topoľ, alebo jaseň, alebo či na trakčné stĺpy budú kakať sýkorky alebo klasické holuby teda fakt nechápem. Tie trate sa posudzujú pomaly ako keby sme stavali jadrovú elektráreň alebo šli znehodnotiť životné prostredie ?
Reply on: Petto #135079:
ta sa nepocita, lebo nechodila smer dlhe diely a nemala druhe cislo 3 (23x) ?
Reply on: no.ev.di. #135078:
Mas pocit, ze bola 299 trolejbus ? ?
Reply on: toldo #135077:
235 už nebude lebo to by musel byť trolejbus a okrem toho 2xx budú prímestské autobusové linky, jedine, žeby bol Záhradník tak všemohúci a donútil prehodnotiť plány tak, že všetky prímestské linky budú 900-999, trolejbusy 800-899 aby sme mohli mať aj autobusy 235,335,435,535,635,735 a možno aj x32, všetko pre spokojnosť občanov Karlove Vsi. Ale myslím, že ľudia sa môžu z vysoka vyšpiniť na L135, keď Karlovešťania si sťažujú skôr na dopravu do centra, takže čo takto celodenná premávka L17 a zrušenie L7? To je vec, ktorá Záhradníkovi nedošla a on si myslí, že uspokojí ľudí nejakou lokálnou minibus-linkou 135 ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.