Reply on: klasIK #135096:
No vzhľadom na to, že dobre vieme aké stavby boli povolené, že sme bez problémov dovolili nalepiť k Sadu J. Kráľa Aupark, hneď pri sade na Krasovského zničiť ďalšiu zelenú plochu, atď tak mi príde absurdné z hľadiska ekológie posudzovať trolejbusovú dopravu. Keď sme povolili výrub nespočetného množstva stromov pre budovy, ktoré nijak nepozdvihli úroveň žitia, alebo dovolili do územia kde kapacitne komunikácie stačili stavby ako Polus, Eurovea bez riešenia hromadnej dopravy, tak sa nič nestane ak sa bez zdĺhavého procesu schváli trolejbusová trať. Nákupných centier je v BA až až a žeby som bažil po trávení času v nich nemôžem povedať... skôr by som ocenil keby existovali v Bratislave nejaké plochy kde by sa dal hrať futbal alebo hokejbal. Možno si počul o hokejbalových turnajoch na Osuského ulici, kde sa klub pred x rokmi odsťahoval, chcel si postaviť ihrisko inde a samozrejme na mieste kde bolo destské ihrisko najprv rozšírili hraciu plochu, potom to oplotil a nakoniec všetko vzal so sebou a na mieste kde sa kedysi destiatky detí hrávali a športovali ostala asfaltová plocha kde parkujú autá ?
A vidim ako su zmagoreny, takze aj preto mi Jehovisti vadia
no.ev.di.
K čomu sú potrebné vyjadrenia geológov, typu aká je tam pôda, potom opisujú tam celé Karpaty, geologické vlastnosti, vznik pohoria, rovnako ako sa tam vyžívajú botanici v tvorbe zoznamov živočíchov a zelene, potom obyvateľstvo sa tam rozoberá. Chápem, že sú veci, ktoré zdanlivo nesúvisia s tým ale čo už môže byť na tom zaujímavé alebo predmetné či na druhom km trate je topoľ, alebo jaseň, alebo či na trakčné stĺpy budú kakať sýkorky alebo klasické holuby teda fakt nechápem. Tie trate sa posudzujú pomaly ako keby sme stavali jadrovú elektráreň alebo šli znehodnotiť životné prostredie ?