Reply on: Ámos #134576:
pôvodne som ti chcel na príspevok a ďalšie odpovedať, keďže diskusné forúm je odvodené od slova "diskutovať" a nie "urážať, keď nemám argumenty"... ale napokon som si to rozmyslel.Pravdu povediac, mal som o Tebe vyššiu mienku, ale po tom, čo si medzi mojimi argumentami hľadal slovíčkarčenie, sám si neposkytol relevantný zdroj (nikde o 70% nevidím) a navyše si to všetko zaklincoval v poslednej vete príspevku, na ktorý odkazuje tento, si myslím, že celkom seriózne si beznádejný prípad.
Ale ani mi to nie je ľúto, viac mi je ľúto ľudí, ktorí sú s Tebou v akomkoľvek príbuzenskom vzťahu.
Vyfarbil si sa pekne, ale ja sa na nadávky a bezhlavé škatuľkovanie ponižovať nebudem - poviem Ti len toľko, diskutovať s Tebou má asi taký zmysel ako učiť hlísty lyžovať...
A áno, máš pravdu, 70% Rómov je integrovaných... verím Ti to, žeriem Ťa... úplne si môj idol...
Btw. nadávky by boli zbytočné, pretože každý si po prečítaní tvojich príspevkov o Tebe pomyslí svoje, takže písať akúkoľvek nápovedu nemá zmysel.
Dopočutia...
no.ev.di.
K Pražskej a Brnianskej chcem dodať, že tam sú myslím 2+1 pruhy (IAD+BUS) a plus v strede je myslím aj nejaký ten zelený pás na Brnianskej ale až. Pražskú by šlo rozšíriť v pohode od miesta kde prechádza do Brnianskej až po prvé objekty železníc, ktoré by museli ustúpiť rozširovaniu cesty a tak by sa do stredu mohla dať električková trať. Ak sa nemýlim tak dačo z tých železničných objektov má myslím aj ísť dole pre prístupovú cestu od Pražskej do Predstaničného námestia, takže by to mohol byť benefit aj pre električku takýto prístup do Predstaničného námestia.
Na Šancovej by najprv. pomohlo keby sa zabránilo parkovaniu áut na ceste a potom zhodnotiť či by sa tam vošla aj električka. Samozrejme, tu aj pre Štefánikovu uvažujem o tom, žeby sa tam ruka v ruke so zavedením električky zrušili trolejbusy a tie by premávali zo smeru Kramáre cez Štefanovičovu a pri NBS sa delili na smer Trnavské mýto, Kollárovo nám. a Odborárske nám., to by si vyžadovalo vybudovať spojenia existujúcich tratí v centre s touto novou.
Keď už sme pri tých nových tratiach, spomínal som, že na STU som videl výkres, kde bola vykreslená trať Šafko - Pribinova - Košická - trhovisko. Teraz by už taká trať bola nerealizovateľná, ale ako druhá trať do Ružinova by som navrhol trať, ktorá by sa od tej súčasnej oddelovala kdesi pri nemocnici, a stúpaním (podľa toho ako by križovala Bajkalskú) prešla k zastávke Mliekarenská kde by križovala Bajkalskú (úrovňovo alebo ju zapustiť pod zem) a vyšla by na (povrch, ak križovala Bajkalskú mimoúrovňovo) Trenčiansku ulicu, kde by trať stála v stredovom páse a pokračovala na Dulovo nám. a ďalej dve varianty :
1) Košická - Mlynské nivy - AS...
2) Páričkova - AS - ...
...pokračovala by po Dostojevského rad a pripojila by sa k existujúcej sieti na Šafárikovom námestí.