Reply on: luky133 #134188:
Ešte lepšie je tohle:Najstaršie vozidlá vozového parku v Oslu: http://imhd.sk/transpor/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=44859&idt=u&idg=3818&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Najstaršie vozidlá vozového parku u nás: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=24438&idg=1&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=&ghe=1714&ghg=1 ? ? ☠
no.ev.di.
Rozoberali ste prevádzku na Gemerských lokálkach :
165 Plešivec - Muraň : tu je doprava najsilnejšia z týchto tratí
- osobné vlaky
- 3Mn
1. a 2. pre Magnezitové závody v Jelšave a Lubeníku, kt. vlečky ústia do žst. Lubeník
3. obsluhuje Lubeník, vlečku v Hucíne, a občas náklad kovošrotu v Jelšave, občas (súčasne 2-3x do týždňa) zachádza do Revúcej a výnimočne do Muráňa.
166 Plešivec - Slavošovce : jeden Mn každý pracovný deň, vlak vezie vozne len pre Slavošovské papierne a vlečku papierní obsluhuje T334 (Rosnička)
- bez os dopravy
167 Dobšiná - Rožňava : 2 páry Mn
1.Mn obsluhuje vlečku v Betliari, podľa potreby aj Nižnú Slanú, Vlachov a zájde do Dobšinej kde obehne súpravu a vydáva sa naspäť
2.Mn berie vlak z bane v Nižnej Slanej (keď nemajú dovolenku)
- jeden pár os : Rožňava 4:53 - Rožňava mesto 4:59 / Rožňava mesto 5:04 - Rožňava 5:10
vytiahnuté z článku http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/002493-Narodeniny-VLAKYNET-trochu-inak-2cast-Gemerske-manipulaky.asp