Reply on: MatejBA #131021:
Dobré kraviny veru. Hentam je to, tam je to. Takto budú do nevidím električky zastavovať každých 200-400metrov namiesto každých 400-600metrov. Neviem inak čím sa prispelo na Molecovej k budovaniu prestupného uzla, keďže všetky zastávky sú v pôvodnej polohe, stále si ľudia sťažujú najviac na to, že musia chodiť cez 2 semafory a môj návrh umožňuje prejsť cez jeden prechod. Neviem kde tam máš málo miesta, keď tam kde je odstavná koľaj, by zastávka končila, resp. začínala a nová odstavná koľaj by sa vybudovala tam kde je teraz električková zastávka Molecova. Si uvedom že s tými električkovými zastávkami nasraných každých 200-400metrov treba dačo spraviť, lebo takto budú električky veľmi pomalé. Intonyho návrh už načrtol celkom dobré zmeny. V Ružinove je tiež MÚ umiestnený kde v prdeli, je to 5min pešo k električke a nikto nepindá. Neviem čo by sa stalo, keby nebolo Jurigovo nám. ale Molecka o 200m pred súčasnou polohou, a 120m od súčasnej polohy Molecovej. To ste v Karlovej Vsi takí invalidi všetcia?
Ani by mi tak nevadilo že máte v KV najnovšie autobusy a trolejbusy ako to, že z Vás vyrástli vyslovene zhíčkané svine.
MiroBA
Napadlo ma či by nebola výhodnejšia alternatíva, hlavne lacnejšia, namiesto plánovaného tunelového variantu na trase Petžalka - Dojstojevského Rad - žel. st. Filiálka vybudovať trať nejakým takýmto spôsobom?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36492&idt=u&idg=3307&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Nevýhodou by bol možno hluk ale keby sa kvalitne spravili kolajniec a premávali moderné súpravy tak možno ani to nie.
Samozrejme tunel je komfortnejší ale na rovinu treba povedať, či je ochota, možné a reálne vynaložiť na to potrebné finančné prostieedky.
Neviem to určite, ale z laického pohľadu sa mi zdá byť lacnejsie a rýchlejšie vybudovanie "nadzemky" ako raziť dlhočizný tunel.
Znalejší do problematiky, vyjadrite sa.