Reply on: vlado13 #129491:
Kto hovorí o znemožňovaní prestupovania? Smerom na Dostojevského rad by mala ostať možnosť prestupu naďalej zachovaná. Ja len tvrdím, že počet prestupujúcich na Šafku sa zníži, lebo odpadne nutnosť prestupu z električky na linku 95, nakoľko na tie električky cestujúci nastúpia už priamo v Petržalke.
vlado13
to o rozdielnej strukture nakladov by ma zaujimalo, skusite priklad porovnania elektricka a t-bus, pre trat dlhu najmenej 6 a najviac 12 km, ktora este neexistuje, s rovnakym poctom poziadaviek vo fronte v 24-hodinovom cykle,
o tom vyuzivani novej elektricky vacsim poctom cestujucich ako L95 nepochybujem, ale nie z dovodov, ktore ste uviedli, ale preto, ze v organizacii sa vykonaju take opatrenia, ktore budu nutit cestujucich k vyssiemi vyuzivaniu, problemom vsak bude zabezpecenie prestupov, lebo naraz pride na Safarikovo nam. ovela viac cestujucich ako pri L95, okrem toho je otazny osud L50 a L78, po moste premavat nebudu, takze cast cestujucich z tychto liniek asi bude nutena vyuzivat novu elektricku, ak cestovali na Mlynske Nivy, dost tazko uverit, ze by sa vozili elektrickou aj v useku za Safarikovym nam.