Reply on: Majo #129488:
tvrdenie by bolo treba podlozit nejakym prieskumom buducich preferencii v spravani cestujucich,ak znemoznim prestupovanie, prestupovat nebudu moct, ale to mozno vyvola nezelanu reakciu v podobe preferencie IAD,
konecna L78 na Safku asi nebude mozna, lebo podla informacii ma zaniknut lave odbocenie zo Sturovej na Dostojevskeho, rovnako priamy smer na Stary most a ma zostat iba prave odbocenie na Vajanskeho nabr., ale kto vie, ci to co platlo vcera, bude platit aj zajtra, je to presne tak ako IAD na Starom moste, kazdu chvilu inak, chyba prezentacia dopravneho konceptu v sirsich vztahoch dotknuteho uzemia,
Kami
A teraz k elektricke. Autobusy, trolejbusy, elektricky aj metro, kazdy z tychto dopravnych prostriedkov ma inu strukturu nakladov. Su prepocty, pri akej intenzite sa oplati investovat do elektricky. Petrzalka ma potencial uzivit elektricku, ale nie metro. To je dovod ekonomicky.
Elektricka bude rychlejsia ako sucasna linka 95, kedze bude pokracovat dalej do centra a inych casti mesta, bude ju vyuzivat viac ludi ako samotnu 95.
Jasne ze sa da urobit miesto elektricky aj nieco ako BRT (samostatna komunikacia pre busy), lenze na druhom brehu Dunaja je nosna elektricka a BRT uz nie je kade viest.