ano, presne tak. Konkretne v BB je silne podozrenie, ze vobec nejde o nahodu. A ze vysledok prace VUD nie je v prospech objednavatela (mesto), ale niekoho ineho. Napr. pre to, ze vysledny material neriesi cele zadanie, len jeho cast.
A teraz k elektricke. Autobusy, trolejbusy, elektricky aj metro, kazdy z tychto dopravnych prostriedkov ma inu strukturu nakladov. Su prepocty, pri akej intenzite sa oplati investovat do elektricky. Petrzalka ma potencial uzivit elektricku, ale nie metro. To je dovod ekonomicky.
Elektricka bude rychlejsia ako sucasna linka 95, kedze bude pokracovat dalej do centra a inych casti mesta, bude ju vyuzivat viac ludi ako samotnu 95.
Jasne ze sa da urobit miesto elektricky aj nieco ako BRT (samostatna komunikacia pre busy), lenze na druhom brehu Dunaja je nosna elektricka a BRT uz nie je kade viest.
u nas taketo nieco nemame? ? celkom sa mi ten napad paci ? http://www.prahamhd.vhd.cz/Akce/2006/dod2006_06.jpg
(Přední část vyřazeného vozu T3Re #8205 postavená jako pomník před areálem ústředních dílen, vpravo další prototypově modernizovaný vůz T3G #8200. )
Bolo z toho cítiť silne ironizujúci podtón... Ale najbližšie, až budeš chcieť do niekoho rýpať, použi nejaké vecné argumenty, nikto tu nie je zvedavý na výkriky do tmy...
tak najst mohli. minimalne sa mohli pozret ako taka T6A5 vyzera a potom by sa im nestalo ze pouziju obrazok K2Sky k nehode T6tky ? a myslela som ze ked uz ma imhd s nimi spolocny server (alebo co to je) tak ze mozu pouzit od nas foto ? ale ked ne, tak ne ?
Aj vodiči električiek sú iba ľudia, niekedy sa proste nedari. Ale nikto nespočíta, koľkým nehodám, škodám, zraneniam a úmrtiam títo vodiči denno-denne zabránia. Klobúk dole.
Kami
A teraz k elektricke. Autobusy, trolejbusy, elektricky aj metro, kazdy z tychto dopravnych prostriedkov ma inu strukturu nakladov. Su prepocty, pri akej intenzite sa oplati investovat do elektricky. Petrzalka ma potencial uzivit elektricku, ale nie metro. To je dovod ekonomicky.
Elektricka bude rychlejsia ako sucasna linka 95, kedze bude pokracovat dalej do centra a inych casti mesta, bude ju vyuzivat viac ludi ako samotnu 95.
Jasne ze sa da urobit miesto elektricky aj nieco ako BRT (samostatna komunikacia pre busy), lenze na druhom brehu Dunaja je nosna elektricka a BRT uz nie je kade viest.