Ako napísal si v #128000, so zastavením vlaku je problém. Ak zostaneš visieť na priecestí a svetlá už blikajú, tak už nie je šanca blížiaci sa vlak zastaviť, pretože kým by si sa dovolal na políciu, polícia na železnice a príslušný železničný činiteľ zariadil buď vyrozumenie vlaku, alebo vypnutie napájania, tak by si už aktuálnu situáciu preberal so svätým Petrom.
Telefonovať má význam v prípade, že ešte svetlá neblikajú. Vtedy ešte môže byť dosť času na to, aby sa stretu zabránilo. Ak začnú blikať svetlá a nedokážeš odísť kvôli technickej poruche, treba urobiť už len jedno - zdrhnúť. Ak by si zdrhal pozdĺž koľají a trafil by si správne smer, z ktorého vlak príde, mohol by si ešte dávať fírovi návesť "Stoj, zastav všetkými prostriedkami", takže by sa mohol zašiť v strojovni a zachrániť si tak život (ak by si nechal na priecestí kamión s panelmi). Ale to je tak všetko.
"pokial viem na uzemi mesta je max 80km/h"
Tak to vieš blbo. Železnice nemajú žiadne "v meste" a "mimo mesta". Cez račianske priecestie (Pri Šajbách) sa môže ísť 120 a cez Ivanskú je traťová 60.
Citat z tarify:
Na bezplatnú prepravu osôb a vecí majú nárok:
...
c) občania SR a držitelia „Povolenia k pobytu cudzincov“ , ktorí sú držitelia preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím vrátane invalidného vozíka, sprievodcu alebo vodiaceho psa,
(koniec citatu)
Pôvodne tá trať viedla úrovňovo zo stanice BA-Nivy po Karadžičovej, Metodovej a Trnavskej ceste a odtiaľ ďalej po dnešnej trati 131 do Dunajskej stredy. Nadjazd tam postavili v súvislosti s výstavbou ŽST Nové Mesto a trate na ÚNS. Viac info si určite nájdeš niekde na internete, stačí pohľadať (malá pomôcka, tu sa to už aspoň 2x riešilo).
Predpokladam, ze keby si frezovanim porusil "topografiu" povrchu vozovky, tak by voda nemusela stekat tam, kde sa s nou povodne planovalo, to znamena, ze by bolo treba prorobit celu kanalizaciu... Ak je ta kanalizacia robena tak, ze by to bolo mozno, tak ok, ale ak je to spravene tak, ze by sa to muselo kompletne cele prerobit, asi by to bolo kontraproduktivne
Martin Fundárek
Telefonovať má význam v prípade, že ešte svetlá neblikajú. Vtedy ešte môže byť dosť času na to, aby sa stretu zabránilo. Ak začnú blikať svetlá a nedokážeš odísť kvôli technickej poruche, treba urobiť už len jedno - zdrhnúť. Ak by si zdrhal pozdĺž koľají a trafil by si správne smer, z ktorého vlak príde, mohol by si ešte dávať fírovi návesť "Stoj, zastav všetkými prostriedkami", takže by sa mohol zašiť v strojovni a zachrániť si tak život (ak by si nechal na priecestí kamión s panelmi). Ale to je tak všetko.