Si,
koľkokrát som ti už hovoril, že nemôžeš mať v meste v troleji napätie vyššie ako 1 kV? Trolej v meste je veľmi ohrozená a popri tom sama mesto ohrozuje. Rátaj napríklad s tým, že ak spadne trolej s napätím 3 kV, tak pozabíja všetkých psov na vzdialenosť najmenej 20 m od miesta dopadu. Keď pri tom bude náhodou pršať, tak ich bude viac. Aj ľudia sú tým ohrození a nie zrovna málo. Keď je krokové napätie tak veľké, že človeka porazí, tak ho ležiaceho na zemi takmer isto dorazí. Nemôžeš zvýšiť napätie v troleji mestskej dráhy. Zmier sa s tým. Ono by to ani celkom na nič nebolo. Prevodový pomer veľkosť transformátora takmer neovplyvní.
KLF,
neviem si predstaviť dopravný podnik, ktorý nechá vodiča v službe vyzlečeného do poli tela. Za to sa v Prahe prepúšťalo aj za rudofašistov. To nie je zvykom ani na Balkáne. To je tak možno na civilizačnej úrovni Uzbekistanu a ani tým si nie som istý. To je nechutný a sprostý zvyk, ktorý vypovedá iba o naprostej absencii civilizovanosti.
koľkokrát som ti už hovoril, že nemôžeš mať v meste v troleji napätie vyššie ako 1 kV? Trolej v meste je veľmi ohrozená a popri tom sama mesto ohrozuje. Rátaj napríklad s tým, že ak spadne trolej s napätím 3 kV, tak pozabíja všetkých psov na vzdialenosť najmenej 20 m od miesta dopadu. Keď pri tom bude náhodou pršať, tak ich bude viac. Aj ľudia sú tým ohrození a nie zrovna málo. Keď je krokové napätie tak veľké, že človeka porazí, tak ho ležiaceho na zemi takmer isto dorazí. Nemôžeš zvýšiť napätie v troleji mestskej dráhy. Zmier sa s tým. Ono by to ani celkom na nič nebolo. Prevodový pomer veľkosť transformátora takmer neovplyvní.
KLF,
neviem si predstaviť dopravný podnik, ktorý nechá vodiča v službe vyzlečeného do poli tela. Za to sa v Prahe prepúšťalo aj za rudofašistov. To nie je zvykom ani na Balkáne. To je tak možno na civilizačnej úrovni Uzbekistanu a ani tým si nie som istý. To je nechutný a sprostý zvyk, ktorý vypovedá iba o naprostej absencii civilizovanosti.
Neoplan
LETO > kosela s kratkymi rukavmi a nohavice
JESEN> normal. kosela a nohavice
ZIMA> specialny druh pre Ikarusy 280/3 a busy, v ktoryz mrznu okna zvnutra> oteplovacia kombineza 8-P
;-P
Vsimol som si ze kratke Tambusy maju zadny a bocny transparent BUSE a predny taky nemotorny velky (skoro vzdy spixelizuje a videl som aj , Blbe Diei, Kremarium).
Na dlhych Tambusoch su tabulky. Co takto bocne a zadny trans. nahradit Buse a predny nechat tabulku??? alebo zas niesu peniaze???
Jano, som rad ze vies, tu je riesenie 1xxx!
A ten 1321 robi aj ine veci- ale to nebudem menovat!
Este by som navrhoval jednu vec: Kedze D2ka z Brna konci pri vyjazde z Lamaca. a dalej je to len cesta dialnicneho typu, cotakto vymedzit odstavny prud pre A-Busy???
Rano,
-sofery na autach tade aj tak idu
-sofery a Busov: lenivy - je vo svojom prude
cielavedomi - predbehne kolonu ako niektore ine auta ;-)))
zakomlexovany - blokuje aj normalny prud aj odstvny ;-(((
Autobusy by odbremenili kolonu aut a tie by rychlejsie presli na semafory, a a-busy by boli skorej na mokrohajskej