Igorko: este raz si prosim precitaj pri akej prilezitosti som hovoril o transformatore... !!! Uvazoval som o zmene trakcneho napatia zo sucasnych 600 V na 3 kV (na vnutromestskych tratiach !!!) a o tom, co by to mohlo priniest. A tie trafa tam boli spominane v kombinacii toho, ze ak nezmenim na trati nic ine nez trakcne napatie, tak mozem na trat vypravit sucasne vozne s podmienkou, ze im neak upravim napajanie. a napajanie im mozem upravit tak (ak mam na troleji striedave a nie jednosmerne napatie) ze hned za zberac dam trafo a usmernovac (pretoze sucasny system je jednosmerny) a zvysnu cast elektrickej vyzbroje uz nemusim menit !
[okrem toho to bola iba fnatazia:-))]
[okrem toho to bola iba fnatazia:-))]
riko
je mi to jasné, ale čím skôr to spravíš a rozbehneš tento vlak tým jednoduchšie už budeš pripájať k nemu nové vagóny a udržiavať ho v pohybe