Igorko: hmm k tym trafam... urcite ze trafo nie je lahka vec, tie transformatorove plechy maju slusnu hmotnost (a vinutia bezpochyby tiez). Ale neverim aby hmotnost trafa pracujuceho v pomere napati 4:1 (co je ten vyssi pomer z toho co som uvadzal v mojom prispevku) malo hmotnost porovnatelnu s hmotnostou celeho vozna. Ono totiz kopu podobne vyzerajucej elektrickej vyzbroje davajucej dokopy takmer rovnaky vykon ako potrebujes z trafa mas ci uz v podvozkoch (trakcne motory) alebo vo vyzbroji (MGcko a pod), takze ako maximum hmotnosti trafa by som uvazoval suctovu hmotnost kompletnej elektrickej vyzbroje vozidla (odhadujem tak na 1, max 2t).
Vysoke nastupne ostrovceky su sice pekne riesenie, ale nie idealne pre BA - napr. na obchodnej priam nemozne :-))
Vysoke nastupne ostrovceky su sice pekne riesenie, ale nie idealne pre BA - napr. na obchodnej priam nemozne :-))
riko
ale je to vždy lepšie ak to je na nete 24 hod prístupné ako v servise pre občana do 16:00, však to to dne s stíha ked pracuje a nechce aby ho vyhodili, lebo aj na to študovanie treba nejaký čas čiže najneskorší možný príchod do servisu je o 15:30 a to môžeš mať pech ako ja, že to čo chceš už niekto študuje a 2 kópie nemajú.