Reply on: Emo #123580:
Kedy je tam problém vyliezť z vedľajšej? Ja tadiaľ chodievam dosť často, a žiadny problém som tam nezaregistroval. Ak je ten problém len nejaké 2-3 hodiny denne, tak sa tam budovať signalizáciu za 80 tisíc € (po bratislavsky rozumej za 150 tisíc €) rozhodne neoplatí. Čo ja viem, tak CSS by tam mala byť až v čase, keď sa areál závodu Matador prestavia na polyfunkčný komplex (čo v dnešnej dobe môže znamenať že aj nikdy).Navyše je to obyčajný košový projekt a k realizácii sa to bude musieť prerobiť.
btw. ten prvý tender museli zrušiť, keďže nikto nesplnil onú podmienku... a v druhom tendri neboli dvaja?
Emo
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."
A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?