Reply on: 6222 #123559:
Veľmi sa toho teda v doprave nerobí, aj keď voľačo je to psovimucha. Jeden z kladov je napriklad trolejbusy NA Dlhé Diely ale aj to je taký "nedorobok". To je už taký problé normálne to napojiť na zvyšok siete? Pár drátov...Njo samo...niečo to stojí, ale návratnosť nákladov by určite bola -to pretahovanie 15TRky niečo tiež stojí, koľko penazí sa vyhádzalo za pokazené agregáty 25tiek atd...
Možno ešte by som zaradil rekonštrukciu Obchodnej a Kapucínskej ulice -len tiež pri tej príležitosti sa mal jednoznačne zrekonštruvať i tunel.
Ja ale vidím, žial viacej negatív. Kupovovanie morálne zastaralých električiek K2S, ktoré sú nie len, že u nás ale pomály aj na Ukrajne zastaralé -aj v Kijeve jazdí čiast. nízkopodlažná KT3UA.
Totálne celkovo zanedbaná preferencia MHD -ved áut stále pribúda pretože jazda autom je stále výhodnejšia ako MHD -treba zaviesť mýto do centra.
Ďalej neskutočné meškanie spistenia BID -už pomály pred rokom(!!!) to malo byť.
Neskutočné meškanie vybudovania nosneho dopr. systému v Petržalke -meškanie min 25. rokov.
Odfláknutá rekonštrukcia záhradníckej, meškanie dodávky kĺbových autobusov -to čo ma teraz napadlo a určite ešte i v mnohom dalšom údržba vozidiel atd...
MiroBA
K tomu 'LITTLE BIG CITY' /som začul, že niektorí zahraniční to prezývajú 'LITTLE PIG CITY' -a sa im nečudujem ?
Inak knižný cestovný poriadok jednu dobu robil aj náš dopravný podnik, mám ho ešte doma. Vtedy ho vydal v suvislosti so zavedením prestupnej tarify -len škoda že v tomu už zrejme nepokračoval.
Ono je nafigu v MHD BA skoro všetko...nemáme dosial jedinú ani čiastočne nízkopodlažnú električku, špinavé autobusy, debiliny s dĺžkou platnosti predplatných lístkov...nekryté zastávky aj na uzlových bodoch a to by som mohol pokračovať...
Žial naša MHD značne nezaostáva len za inými hl. Mestami štátov EU (výnimkou môže byť akurát Bulharsko a Rumunsko) ale dokonca aj napr. za Brnom či Ostravou.
A to máš pravdu je to, našim vo všeobecnosti tupým Slovenským národom.