Kamoš (nebudem menovať, on sa prizná možno :-D) mal taký nápad L32 Hl. St - Molecova - doprava - Baníkova - Segnerova - Molecova - Hl. St,
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?
Stavebný úrad neviem ktoré všetky záväzky musí rešpektovať... možno by sa dal presvedčiť že záväzok Dunajskej komisie a bleehradský dohovor nie sú preňho relevantné...
Ale asi to bude ako vravíš Ty... teda sa zacyklíme... a ešte k otmu rozhodnuite ministerstva kultúry o kultúrnej pamiatke - ponechať všetky piliére ako sú (okrem jedneho)...
Ako píšeš - iba čiastočne. Na ASMN končia linky 21, 88 (má striedača), 206 a 210 (má striedača). 206 tam chodí "na otoč" - teda "pauzu" má max. 6 min... jediná linka ktorej voz tam prestávkuje dlhšie je L21.. konkrétne na ASMN je problém aj keď je tam z každej linky 1 vozidlo...
keby si miesto chytania ma za slovíčka aj normalne diskutoval bolo by to fajn.
pomýlil som sa v linke a v pomenovaní mini-midi.
chcel som vyjadriť obava nad tým aké busy budú nasadzované na 133 , keďže pri trase cez devínsku cestu sa plánovali MIDIbusy SOR.
trošku zalistuj dozadu myslím že by si to pochopil, napriek tomu že som tam spravil chybu.
Mňa napadlo iné riešenie. Nechať na DD len linku 33 a nasadiť na ňu všetky vozidlá z liniek 32, 33 a 133. To by ste tam potom mali interval cca 2-3 minúty. Čo ty na to?
Re #122539 boxcar: Nebola tam náhodou uvedená trasa po Devínskej ceste a nadjazde na Dlháče?
Re #122544 stravinskij: Ja si dovolím nesúhlasiť. Zvyšovanie kvality v doprave sa rozhodne nemá robiť tak, že vyhádžem z vozidla polovicu sedadiel. Takýto postup by bol zase len ďalším bratislavským kvázi riešením aké vedenie tohto mesta razí už hodne dlhú dobu.
Ale pokiaľ by tam nebolo zrovna 160 kmh, tá trasa je veľmi zdĺhavá (čo do km) (a neatraktívna) a až na pár situácií reláciu ŽST Petržka - Hl. St. máš oveľa rýchlejšie 93kou...
za to moze trasovanie tej trate alebo charatker? Podla mna za tu maly rychlost moze to, ze je nechranena, otvorena a je tam jedno z najblbsich a najnebezpecnejsich priecesti siroko-daleko...
No je to smutne, ze su tu ludia, ktori maju napady a staraju sa o peknu stranku, nemozu nic presadit. Len sa mi potvrdzuje moje tusenie, ze vsetky tie reci o zvysovani komfortu su len reci prazdne. Aj ta mapka liniek co tu je, je o niecom inom ako ta, co vydava DPB. Riesenim by bola skladacia mapka aj z nocnymi spojmi, za symbolicku cenu, aby sa pokryli naklady. Takto je ta mapka o nicom a kedze je "zadarmo", je jej vecny nedostatok.
Dobry den, akokolvek rad sa odveziem napriklad novym Solarisom, myslim, ze struktura rozmiestnenia sedadiel - 2 x dva rady sedadiel a medzi nimi uzka ulicka - uplne nevyhovuje podmienkam dobravy v BA, kde najma v spicke dochadza takmer na kazdej zastavke k masivnemu vystupu a nastupu. I v starsich autobusoch je to velmi nekomfortne, ked par sediacich ludi "navyse", stazuje statie ostatnym, ktori - neraz na jednej nohe, drziac sa jednou rukou - brania i sediacim pri vystupe. Riesenim by bolo, aspon co sa nakupu novych autobusoch tyka, iba jeden rad sedadiel na oboch stranach. Nech je to sedenie len pre nutne pripady o ostatni cestujuci mozu pohodne stat a realizovat svoje nastupy a vystupy bez vacsieho obmedzenia - ktore casto byva zdrojom emocii rozneho druhu.
V tomto podla mna spociva pohodlie cestujucich, o ktorom sa tak casto hovori, a ktore v inych ohladoch nebude zrejme nikdy dosiahnute. (pokial zahustovanie dopravy a masivna vystavba bude pokracovat nastupenym trendom)
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Ale asi to bude ako vravíš Ty... teda sa zacyklíme... a ešte k otmu rozhodnuite ministerstva kultúry o kultúrnej pamiatke - ponechať všetky piliére ako sú (okrem jedneho)...