L99 má ráno namiesto intervalu 7-8 min. interval čistých 8 min a ten jeden voz čo sa ušetril jazdí na L80 (80/10) a okolo 7.45 prejde z Kollárka na Ovsište a pokračuje ako 99/10 ☺
"Postavila sa VUBèka a dalšie vežiaky do priamo do bývalého koridoru. Nuž, dnes sa to ide alebo chce nanovo celé stavať a ostáva už len spraviť razený tunel za omnoho drahšie."
Nemáš úplne pravdu - celé je to trošku zložitejšie. Samotná trať popri Karadžičovej sa zrušila okrem iného aj kvôli tomu, že týmto koridorom malo prechádzať metro. Rozhodne nie kvôli výstavbe výškových budov. Budovy ako VÚB alebo CBC vznikli oveľa neskôr, ale stále mimo koridoru bývalej trate. Popod budovou VÚB viedla akurát vlečka na Mlynské nivy (jej pozostatok ešte vidno), pod CBC bola časť koľajiska železničnej stanice Nivy alias Nové Mesto. Samotný pozemok pôvodnej trate je ešte nezastavaný (najviac sa mu približuje budova Slovenskej poisťovne) a je (na pár drobných výnimiek) celý vo vlastníctve mesta (parkoviská pred VÚB a CBC) alebo železníc.
Naviac, ak by sme mali dnes v centre trať s úrovňovými križovaniami, boli by veľké tlaky na jej zrušenie. Jednak kvôli kolíziám s ostatnou dopravu a samozrejme kvôli hlučnosti. Podzemná trať je rozhodne v takejto exponovanej lokalite lepšie riešenie ako povrchová.
Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.
K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.
Keď už ale má byť nejaká 133, myslím si, že práve na Molecovej by nemusela zastavovať, tak ako niekdajšia 352, pretože sa do nej natrepú aj tí, čo by inak cestovali 33 po Molecovu.
To sa nemohla točiť pod Nový mostom alebo na Šafku? Ráno sú nejaké predstavenia v SND?! Poobede o tej 15 možno dačo začína, ale skôr by človek ocenil keby nejaký spoj konečne išiel aj po 20:00 od SND smerom pod Nový most, ale to by nesmeli DPBáci všetko rozdr.ať na Dlhé diely a netváriť sa, že večerná 28 k SND neexistovala ☠
Ono by v tej celej mizérii stačilo keby sa DP vykašľalo na robenie liniek pre Dlhé diely do každého zadku, ale poriadna linka 33. 32,133 a ostatné blbosti nevyriešia nič. Oni síce ľudia z DD budú aj za 20 rokov pixovať, že im nejde priamy spoj do centra, ale aj tak budú všetcia prestupovať aj naďalej na Molecovej na električky lebo vedia, že autobus/trolejbus sa zápchve nevyhne, električka áno. Ja teda chcem vidieť inak kde sa vzali šoféri na linku 133 a hlavne ako to bude vyťažené ?
Ja by som to riešil tak, že linka 95 by v úseku Vyšehradská - Šafko premávala v intervale 6/7-8/6//7-8 a v úseku Technopol - Šafko by premávali vložené spoje (trebars so špeci označením ako sedlové spoje 92, takže 195) len v špičke do intervalu 3 minúty v rannej a poobednej špičke.
Ja som tiež za to aby veňšetko nebolo zastavané ale to musia pochopiť investori a vedenie mesta.
Žial myslím, že výstavbe sa veľmi nezabráni tlaky sú obrovské.
Ale ked sa stavia na okraji mesta, nie však prehustene mi to nevadí, skorej omnoho viac mi vadí ked sa zahustuje a už inak zastavaná plocha, napr.úplný extrém sú Dlhé Diely tak samozrejme, že tam teraz kolabuje doprava pretože tie cesty neboli nikdy na to projektované.
Ak myslis Lamacsku branu tak to vobec nie je problem, nakolko ta ma byt obsluzena elektrickou, pripadne sa tiez uvazuje o realizacii prestupneho terminalu BID (ktoremu vsak ja osobne celkom neverim).
Sorry, skolabovala Opera v mobile, takže pokračovanie až po návrate domov:
...doprava a tri páry osobákov denne a v Bratislave bolo asi tak desaťkrát menej áut ako dnes. Ty by si na ňu poslal nejaké S-Blato v atraktívnom intervale (lebo pod hodinu celodenne a polhodinu v špičke sa dnes nevyplatí prevádzkovať trať výhradne s osobnou dopravou.
3) O tom, že dôjde ropa, rozprávajú katastrofici už odvtedy, odkedy sa začala využívať. A ona nedôjde nikdy, resp. keby už mala dochádzať, tak príde nejaké iné alternatívne palivo.
intony