Reply on: Mike #122528:
veď práve preto je to v úvodzovkách... osobne si myslím, že keď lodiam 60 rokov stačilo mať cca 86 metrov, prečo zrazu chcú 100... hlavne keď na dunaji sú určite mosty, ktoré majú ešte menší rozchod pilierov... okrem toho, ak si dobre pamätám, tak bolo prezentované, že to sú iba odporúčania pri stavbe nových mostov cez dunaj, pri reko vraj aj tak nie sú záväznéRe #122526 810zssk: veď práve, lenže čo by z toho mosta mohlo zhorieť? ? betón nehorí, železo tiež nie.... to je teď takovej voříšek

Re #122529 MiroBA: zochova by bol afajn, ale keď už, tak so zachádzkou Nový most, pretože spod mosta sa dostať na Zochovu, tak to je rezkým krokom dobrých 15-20 minút... na Šafko by si neodbočil z Vajanského doľava, jedine tak po trati elín.
Re #122531 810zssk: prečo nie? teda až na to, že tam je málo miesta... teoreticky to možné je aj na ASMN... a miesto by sa dalo urobiť napr. presmerovaním 88 na trasu Apollo - Svätoplukova-ASMN-Wustenrot-Landererova, prípadne Apollo-Svätop-ASMN-Rajská-29.8.-Wustenrot... len potom by už mohli rovno seknúť aj 70 tku na otočku aspoň cez Landererovu, keď by zbytočne kopírovala trať most - asmn
MiroBA
Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.