V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.
2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")
3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).
Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.
2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")
3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).
Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Kakke