Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #121308:
Kukni si prosim ortofotomapu a zistis ze ziaden dom sa kvoli stavbe cesty a trolejovej trati burat nemusi.
Reply on: tr3mp #121317:
Ale tak minimálne čo sa týka prípadu tých tratí na Miletičovej a potom pokračovania NS k letisku mohlo byť nakreslené aspoň krátke pokračovanie pre prehľadnosť v tom styčnom bode listov, nech to nevyzerá, že to tam zabudli dať. Aspoň nech človek vie, že tu to pokračuje a tu sa to napája na pôvodný návrh.
Reply on: Kakke #121316:
Bohužiaľ, nemáš pravdu. Celý ten materiál má podtitul "zmeny a doplnky". To znamená, že v dokumente sú nakreslené LEN stavby, ktoré sa vypúšťajú a stavby, ktoré sa dopĺňajú (viď legenda na druhej strane). Základ, s ktorým sa to porovnáva, je schválená verzia ÚP.

Teda všetky body, ktoré kritizuješ, že sa v dokumente nenachádzajú, sa tam ani nachádzať nemajú. Sú to veci, ktoré sa nemenili, takže nie je dôvod uvádzať ich v zmenách. ?
Reply on: tr3mp #121303:
V prvej správe som dal NIVY, v druhej som to napísal dobre už. Ale pochopili sme sa... ok? ? Podľa tých pozemkov to aj dúfam výjde.

Tá aktualizácia ÚP čo si mi poslal je celá o H... nie,že by som nesúhlasil s tým plánom, to nie je tak podstatné. Skôr dôležité je to, že na 8.strane keď sa pozrieš, tak tam chýba vykreslená trať Hodžovo nám. - Hl.st. - Trnavské mýto - Miletičova, zatiaľ čo na liste 9. je odbočka z tej trane NS MHD smerom na Trnavské mýto, Tiež strana 10. obsahuje trať NS MHD, ktorá však tam kde má pokračovať na strane 8. nie je vôbec vyobrazená, ďalej pokračovanie traťe NS z Ružiunova smerom na letisko chýba na 6 a 7 strane ? to majú byť seriózne plány? Sú odfláknuté, chýba tam dosť toho čo tam malo byť. Stálo vyhotovenie hentoho humusu aj dačo?
Pri tom novom update z Nice, mam pocit, ze sme este nezlieli zo stromov ? ? ?
Reply on: luky133 #121313:
Tak to si sa pozeral zle:
Urbanistická štúdia Nový Lamač - Návrh dopravného riešenia (05_doprava_012005.pdf, 3,4 MB) http://www.lamac.sk/vystavba/05_doprava_012005.pdf ?
Reply on: tr3mp #121312:
Veď tie plány som videl na ofic. stránke Lamača, ale to mohli byť len ich vytvorené ako by si to predstavovali... Osobne si ani cez Vysokohorskú neviem predstaviť trolejbus a a nie to už dvojprúdovú cestu. ?
Reply on: luky133 #121311:
Opätovne sa mi nezdá ten sklon, najmä vo vrchnej časti. Cesta na Klanec je síce tiež kopcovitá, ale nie až tak ?
Reply on: tr3mp #121309:
Ja som videl aj plány cez Vysokohorskú. ? Kde sa dokonca uvažovalo o bytovej zástavbe na terajších pozemkoch domoch...
Reply on: Kakke #121308:
Ten plán ,na ktorý ja narážam bol navrhnutý až po tom ako tam stáli tiež tie domy. Ako môže napr. 80 ročný dom byť novší ako plán okol oz roku 2003? Síce pravda, že niektoré tam aj potom pribudli. No vieš ten kto navrhuje tieto trate sa tam isto ani na tie územia nebol pozrieť... ?
Reply on: luky133 #121304:
Trolejbusová trať do Lamača (z Rázsoch) nebola plánovaná po Vysokohorskej ulici ale po Ceste na Klanec.
Reply on: luky133 #121304:
Ale henten plán na ktorý narážam ja vôbec nie je starý a normálne si tam ten človek navrhol trolejbusovú trať ako keby tie domy ani nestáli, pričom to sú riadne staré domy a tak sú staršie ako ten plán. Na to narážam. Ty si hovoril o plánoch kde sa plánovala trať a neskôr sa zastavali ale prípad prepojenia Lazaretskej s Kollárovým námestím je o tom, že ten dom tam stojí riadne dlho...
Reply on: tr3mp #121303:
Je tam menší problém. Za Shell (tie červené pozemky) chce DPB postaviť otočisko 32jky... Ttakže to napojenie by sa muselo vybudovať cez to obratisko. ☺
Reply on: Ike #121299:
ako by som mohol byt poslancom Stareho mesta? Nemam v Starom meste ani trvale ani prechodne bydlisko. A ani sa nechystam. Nie som blby.
Mas pocit, ze vzhladom nato ze vacsina liniek MHD prechadza cez centrum, urobia tie linky malo vzkm? ?
Reply on: Kakke #121293:
A trolejbusová trať do Lamača bola plánovaná aby išla cez územie, ktoré teraz nie je zastavané (tá veľká zelená lúka) a šla dole cez Vysokohorskú ulicu. Síce tieto plány sú staršie, ale možno aj aktuálne. No je tu jeden problém Vysokohorská ulica a všetky smerom až ku konečnej v Lamači sú stavané tak úzke, že tam májú prejsť problém aj dve autá. A rozširovať by sa nedala bez zbúrania niekoľko miliónových domov, vyvlastnenia záhrad alebo ubratia pozemku. A tento problém sa týka aj mojej rodiny sa dá povedať lebo má síce starší domček, ale aj tak by bránil tomúto plánu na vybudovanie komunikácie. A neviem si predstaviť ako by dopadlo to ak by sa všetci vlastníci postavili proti vyvlastneniu. Podľa mňa to bolo dobre, zle navrhnuté vedenie trati, ktoré by sa nedalo postavať asi bez vyvlastnenia 30 pozemkov alebo priam domov. ?
Reply on: Kakke #121300:

"Ale robí sa teraz pre to niečo? Nie."
To čo sa pre to spravilo je to, že sa s tým ráta v ÚP (čo je zmysel ÚP) a bez jeho zmeny tu nie je možné postaviť napr. obytné domy. Druhá vec je tá, že pozemky, kde sa má stavať toto prepojenie, patria mestu. Viď obrázok http://img168.imageshack.us/my.php?image=lidlkvjf7.png Červenou sú pozemky patriace mestu (dúfam, že som pozrel Katastrálny portál správne), žltou pre zaujímavosť pozemky patriace Lidlu.

Líščie údolie som spomenul, keďže ty si hovoril o prepojení Molecovej a Líščích NÍV, nie ÚDOLIA 🙂
Reply on: luky133 #121301:
Tak to si potom na DD tienia jedna radosť. Všetko je otázka vole zainteresovaných presadiť si svoje a podporiť to AKÝMKOĽVEK tvrdením. Keď tak dnes pozerám TV správy a počúvam na čo všetko sa robia expertízy, znalecké posudky a neskôr ich výsledky tak sa mi chce ? nedávno si jeden moderátor čo okrem toho, že zabil dvoch ľudí dal spraviť znalecký posudok ktorý znel, že jazdil "len 140km/h a, že zákruta nebola tak prudká + že nemal úmysel nikoho zabiť"... a to má byť argument čo ho má zbaviť viny... Taký je asi nejaký dnešný zmysel väčšiny výskumov, buď ide o výskum pre zistenie niečoho alebo tým výskumom ovyplivniť mienku, alebo nejaký výsledok.
Reply on: Kakke #121292:
Vieš Staré Grunty mali byť ďalšia časť sídliska s panelákmi. Avšak neskôr po vykúpení pozemkov sa o tom prestalo uvažovať lebo za ŽEVRAJ robila nejaká štúdia na dopad zastavania tohto územia vysokými domami a zistilo sa, že ak by tam boli 12 poschodové domy istý čas by tienili dolnú časť Karlovej Vsi, ktorá by nedostávala slnko. Ak je to pravda (to som sa dozvedel od jedného staršieho občana) tak zaujímavé, že dnes to už nie je problém... I keď zase nestavajú sa tam 12 poschodové, ale len 4 či 5? ?
Reply on: tr3mp #121298:
Ja viem, že tie ulice sa dajú dostavať, rozšíriť a pod. Ale robí sa teraz pre to niečo? Nie. Nebolo by to lepšie keby už v predstihu bola tá komunikácia hotová a potom by sa len osadili stĺpy pre trolejbusovú trať? Preto ma to znepokojuje, lebo väčšinou to tak na Slovensku dopadne, že sa na poslednú chvíľu riešia problémy s vlastníkmi pozemkov, ktorých by sa mala výstavba dotknúť.

O prevýšeniach nemám prehľad, takže uznávam chybu, keď je to lepšie po Tichej, tak nech to tak je ?

Nehovorím o celom Líščom údolí ale práve tom priestore medzi Líčším údolím a Molecovou, teda naproti zastávkam električky a kúsok vyššie. Však som tadiaľ šiel pár krát minulý rok pešo tak viem ako to tam je schopné výstavby toho spojenia. Ja sám som sa k Molecke dostal len vďaka dákym schodom pri garážach pri Hájnickej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.