Správne, podpor to, nech majú 5 a 6 áut ty myslivec ? vďaka takým magorom čo musia mať na každého člena rodiny auto je situácia taká aká je. IAD by mali z teba radosť.
Detail : Ty s obľubou tiež kafreš do všetkého, aj tam do čoho ťa nič nieje. Kto je tu kretén?! ?
Samozrejme, ze moze. Ale okrem zaplatenia benzinu musi odviest vsetky prislusne dane a odvody, kedze sa jedna o mzdovy prijem. A dokonca ak by ti darovali benzin, tak sa jedna o naturalny prijem a z jeho hodnoty musia odviest dane a dovody.
ono to záleží od "stupňa služobnosti" alebo ako to nazvať - resp postavenia...
najnižšie sú tie pullové vozidlá, ktoré nemajú majiteľa a presne musia písať kam šli, prečo ako začo načo... a ak ich načapajú mimo, je problém... to su tie najobúchanejšie, s ktorými sa jazdí najmenej šetrnejšie... myslím že tieto platí firma komplet...
a potom sú aj na súkromné účely, pri ktorých si platí sám užívateľ (a patrí sem aj cesta z-do práce)...
"No každopádne nagebriť vozidlá celé do červenej, je veľmi "kreatívne" a keď zoberieme do úvahy, že v TN a PB tak vyzerajú vozidlá komplet, BB - zas červená a v Prešove majú tiež červenú, ale aspoň na spodku vozidla dali tmavým odtieň červenej."
Tak to potom DPB je veľmi kreatívny, keď má toľko rôznych náterov. ?
Hej, ale akonahle to papierovo vykazes ako sluzobnu cestu tak to mozne je. Ale povazujem za uchylnost, ze firma sa nemoze rozhodnut komu zaplati benzin a na aky ucel.
Platiť náklady súvisiace s prevádzkou si musí zamestnanec sám. Je pravda, že sa to rôzne oye*áva ale ten, kto to robí, si koleduje o prieser pri kontrole z finančáku.
Zažil som to začiatkom sedemdesiatych rokov pri prvej ropnej kríze v Nemecku, keď sme tam žili. Výsledkom bolo, že každý, kito na to mal, si zaobstaral ešte jedno auto s "doplnkovou" ŠPZ. Omnoho lepším riešením je v takejto situácii dovoliť jazdu len autám, obsadeným aspoň dvoma osobami.
Keď je reč o tej BID, mi vždy napadne IDSJMK. Kedy začal ten systém fungovať vôbec? Je to taký veľký problém integrovať vlaky+busy+MHD? Keď pozriem na Brno, Prahu,... tak mám dojem jak keby to šlo ako po másle. Alebo minimálne sú rozumovo oveľa vpredu kde ich IDS pokrýva celý kraj zatiaľ čo u nás pokrýva iba papiere na magistráte.
No každopádne nagebriť vozidlá celé do červenej, je veľmi "kreatívne" a keď zoberieme do úvahy, že v TN a PB tak vyzerajú vozidlá komplet, BB - zas červená a v Prešove majú tiež červenú, ale aspoň na spodku vozidla dali tmavým odtieň červenej. V NR tam si človek pripadá ako v zbierke autobusov ? a aspoň ZA má jednotný náter a v porovnaní so zvyškom Slovenska kreatívny a darí sa ho dodržovať s výnimkou 2-3 Karos B741. tá dávna kombinácia, že mestské busy boli bieločervené a prímestské modré bol skvelý nápad. Ba dokonca aj električky a trolejbusy boli tam natreté nie? Potom s Ik4xx došli oranžové pásiky, s CNGčkami zeleno biele,neskôr zelenožlté. Prečo ozaj Ik280 jazdili celé v tej bordovej farbe ale nedala sa im bieločervená?
ja som za celocerveny nater...uz som si zvykol, nie je taky nakladny ako napriklad klasicky trolejbusovy nater, pripadne nater T6 3. generacie a K2S, alebo aj ostatnych T6...
ze si to niekto pomyli so SL mi nevadi, teda aspon ak uvazujem tak rok do buducnosti - BID...rozni dopravcovia v BSK budu vykonavat dopravu v jednotnom linkovani a preto je myslim fajn, ked ludia budu vediet, ze ked nam pride nieco celocervene, nech je to SAD, alebo MHD, tak ze na to maju listok...to taky moj nazor rychlo vyhrknuty z unavenej hlavy..ak som napisal nejaku hlupost, ospravedlnte ma prosim..som uz unaveny:D dobru:)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke
Detail : Ty s obľubou tiež kafreš do všetkého, aj tam do čoho ťa nič nieje. Kto je tu kretén?! ?