Reply on: stevo #120017:
Nemusíme sa baviť o 15-minútovom a 60-minútovom lístku. Poďme sa baviť o dvoch druhoch lístkov, a to o prestupnom a neprestupnom. Či takto to už väčšine nevyhovuje? Drvivá väčšina cestujúcich používajúcich 10-minútové lístky ich využívala na jednu jazdu. Samozrejme, existujú relácie, kde sa dá do 15 minút aj prestúpiť, ale podľa mňa je to zanedbateľné. Vlastne tým, čo chcú ísť jedným spojom, sa čas na cestovanie predĺžil o 5 minút, cena ostala rovnaká (dokedy?), tým, čo oxidovali, čo 10-minútový (lebo išli 15 minút), alebo 30-minútový, sa zaviedol JEDNOTNÝ prestupný lístok s vyššou minutážou. Čo je na tom nelogické? Jedine, že odmietaš platiť viac. Nič viac.
Ike
Re #120008 810zssk: nie, hovorim ti uz 10000x ze s cenou to nema nic spolocne a ty si stale hovoris svoje... ide mi o ten princip nesystemoveho zasahu, kedy sa v prestupnom systeme objavi neprestupny listok...
vzhladom na to ze bratislava je male mesto a ze tu mame hustu siet velkeho mnozstvoa kratkych liniek + nosne linky a ze vo vacsine pripadu sa do 15min dostanes kam chces je ZVRLHOST zavadzat neprestupny listok...
proste nevidim dovod ked mam relaciu medzi bodom A a B, kde chodi jedna priama linka a na x prstupov sa tam mozem dostat, aby som bol obmedzovany len na priamu linku....