Inak, rovnako ako tu arguemntuejete velkym mnozstvom hadok medzi revizorom a cestujucim kvoli pretahovaniu platnosti 10 min listka (a teda pouzivania tohto argumentu aj pre neprestupnost 15 minutoveho listka) mozem tvrdit, ze dam ruku do ohna, ze rovnako a mozno aj viac hadok medzi cestujucim a revizorom bude kvoli tomu ze cestujuci prestupoval s neprestupnym listkom...
NN
osobne mi tiez viac nez samotne ceny vadi dementny neprestupny listok, ked uz chcu ryzovat mali teda spravit 15min prestupny 55 centov a k nemu 60min prestupny za 70 centov, lenze pravda to by mohlo byt nebodaj vyhodne pre najvacsiu cast ludi co cestuje na listky, ktorym zrusili 30min listok a ktorym by zhruba tych 15 minut mohlo stacit a nebodaj by na kazdom listku usetrili 5 centov
tieto ceny DPB nemaju akukolvek logiku, to je ich zasadny problem, ak by sa v tom dala najst nejaka logika nic nepoviem, ze mame take a take naklady na kilometer na cestujuceho a od toho sa odvija cena a na zaklade toho by sa dali pekne vypocitat ceny listkov, ze ked stoji napriklad 60 minut 70 centov, tak 30 minut by stal povedzme 35 centov, minuly system mal aku taku logiku 10min za 14, podstatne vyhodnejsi dlhsi 30min za 18 a opat podstatne vyhodnejsi dlhsi 60min za 22, clovek dostal mnozstevnu zlavu ked beztak tu vzdialenost neprecestuje, ale ten sucasny stav nema ziadnu logiku lebo sa tych 15min neda pouzit tak ako predtym