Ano, pre nepravidelnych cestujuci. Povazujem za vhodnejsie aby nepravidelnemu cestujucemu sli hore ceny o 24 centov ako keby mali vzrastat ceny pravidelnym cestujucim.
O tom 20min som splietal aj ja. Myslím, žeby bol fajn keby stál 8/16Sk a 60min 11/22SSk. Tak by tí čo cestujú najkratšie platili o 1Sk viac, tí čo cestovali medzi 10-20min by 1Sk ušetrili a zas tí čo cestovali 20-30min by platili o 2Sk viac. A dovoľujem si povedať, že skupina tých čo cestovali 20-30min nie je malá.
Inak, rovnako ako tu arguemntuejete velkym mnozstvom hadok medzi revizorom a cestujucim kvoli pretahovaniu platnosti 10 min listka (a teda pouzivania tohto argumentu aj pre neprestupnost 15 minutoveho listka) mozem tvrdit, ze dam ruku do ohna, ze rovnako a mozno aj viac hadok medzi cestujucim a revizorom bude kvoli tomu ze cestujuci prestupoval s neprestupnym listkom...
Ja si myslim ze tych tras je celkom dost, mozem ti ich bez problemov vymenovat z brucha aj 10
?
iste budes argumentovat, ze su to len vynimocne pripady nepravidelnych cestujucich a pravidelny na tychto trasach maju elektricenky... ano je to tak...
natisa sa ale otazka "pre koho su jednorazove cestovne listky?" - odpoved vies sam - pre nepravidelnych cestujucich...
Tu vobec nejde o to co robia na zapade (to by bola obdoba BWD Syndromu "robia to vo Viedni, my musime tiez"). Tu ide o to ze je to funkcny system, co je dokazane tym ze to tam funguje. Keby tam bol system, ktory nefunguje (a take su) tak by som bol proti tomu aby bol v BA.
Hej, akurat ze ti nestaci prestupit do 15 minut, ale aj jazdu musis ukoncit do 15 minut.. taketo takmer neexistuje, hoci nevylucujem ze par takychto tras je.
Tak napríklad takým čo výlučne používajú električky, ktoré chodia odvšadiaľ všade tak tým neprestupnosť 15min lístka žily netrhá. To čo bolo napísané o Petržalke v zmysle prestupov by som dokázal nájsť aj napríklad v príklade cestovania Dúbravka - Dlhé diely, Ružinovská - AVION, Vlčie hrdlo - Čiližská... to všetko boli cesty s prestupmi realizovateľné do 15minút!
"samozrejme, existujú relácie, kde sa dá do 15 minút aj prestúpiť, ale podľa mňa je to zanedbateľné."
na jednej strane tvrdis toto, na druhej strane tu so zssk tvrdite ze sa tak DPB zbavil velkeho mznostva sedych zakaznikov... nejak si to neprotireci???
"Nevidim na tom nic nesystemove kedze do tych 15 minut aj tak vacsina neprestupi. "
disponujes nejakymi statistikami alebo empirickymi pozorovaniami? lebo ja osobne hocikam kam vramci BA idem s vynimkou linky 21 prestupujem do 15 minut
no a vysledok je ten, ze ludia co si kupovali 10min listok cestuju drahsie, ludia co si kupovali 30min a cestovali 15min bez prestupu budu cestovat lacnejsie, ludi co cestovali 15-30min bez prestupu alebo nad 10min s prestupom budu cestovat drahsie, ludia co cestovali do 60min budu cestovat lacnejsie a ludia s elektricenkami budu cestovat v podstate za rovnaku cenu
prosim ta kde v tom obrovskom gulasi ludi kde x skupin cestuje drahsie, x skupin cestuje lacnejsie a 1 skupina cestuje v podstate rovnako vidis nejaku logiku? podla mna DPB stupli naklady na vsetky menovane skupiny a tak mal vsetkym menovanym skupinam plosne rovnako zvysit ceny tak aby sa niektore skupiny cestujucich neskladali a nedoplacali na ine skupiny cestujucich
lebo tak mi pripada, ze pre DPB maju ludia co cestuju 10-30min s prestupom lepru, zatial co ludia co cestuju 15 minut bez prestupu su poklad ktorych treba pochvalit
o to tu ide ze to nema ziadnu logiku, plosne zdrazenie o 10%, zo 14 na 15.40, z 18 na 19.80, z 22 na 24.20, zo 600 na 660 by som bral, to by bolo FEROVE a nediskriminacne voci niektorym cestujucim kedy teraz DPB rozdelil cestujucich na dve triedy, niektorych si vazi a zvysni su dobytok ktory ma na nich doplacat
nie je pravda, mali nechat vsetko tak ako bolo trebars a plosne vsetky sluzby zdrazit o 10%, teraz totiz ludia ktori pouzivaju listky doplacaju na tych co pouzivaju elektricenky ako keby snad DPB nestupli naklady na ludi s elektricenkami, tomu vravim zvrhlost (no a to ze listky na trolejbus/elektricku stoja rovnako ako na bus uz rozoberat nebudem ked este donedavna DPB tliachal cosi o palivach)
Pre mna je nepripustny pojem "zanedbatelne mnozstvo cestujucich".
Ked uz tie tisice cestujucich chcete tak silou-mocou oznacovat za zanedbatelnych, tak podme sa konkretne bavit o Petrzalke a nie o celej BA ako celku. Prestupny system bol 100% zavedeny iba v Petrzalke! a tu to zanedbatelne percento prestupujucich z donutenia, z dovody zmeny systemu na prestupny, rapidne narastie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
NN