Ja som pochopil, že príde o stredový pruh. Riešenie s likvidáciou odstavného pruhu je nebezpečné, aj keď v Nemecku sú aj dlhé úseky diaľnice bez odstavných pruhov a bez rýchlostného obmedzenie, len s "hniezdami" na núdzové zastavenie.
Aj rozšírenie D1 v úseku Mirošovice - Praha sa najprv spravilo likvidáciou odstavných pruhova a po masovej zrážke sa potom odstavný pruh (s výnimkou úsekov pod mostami, kde to stavebne nešlo) dorábal.
humusmark odpoveda: pohodlnejsie su vdaka nizkopolaznosti= pohodlnejsie nastupovanie.. priestrannejsie jednoducho preto, ze tam nie su sedadla v usporiadani 2+2 v celom voze, ale iba v niektorych castiach..
teda sa nemusis predierat uzkou ulickou ked chces nastupit-vystupit.. dufam ze to bola vycerpavajuca odpoved ?
Ešte že Tvoje teórie nepoznajú v Prahe, do ktorej vlievajú tri pruhy, v Budapešti, do ktorej vlievajú štyri, do hocijakého obskúrneho mestečka v Nemecku, mnešierho než Btratislava, v kľude šesť... a NEkolabujú! Už ma prestáva baviť antiIGKextrémizmus.
67-kou sice teraz uz tak casto nechodim, ale kedysi som chodieval dost casto a mozem povedat, ze v useku Avion - Dolne hony jazdi permanentne preplnena na prasknutie, v useku Dolne hony - Biskupice tak akurat a od Avionu po Jurak skoro prazdna (s vynimkou casu okolo obeda, ked sa delenkari z 1. a 2. kolony z Dolnych honov prepravuju do roboty). V rannej spicke je vsak preplnena v podstate v celej trase.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky