Reply on: 810zssk #117063:
hej uvadza sa to ako teoreticka moznost ale to, ze DPB zacal prevazdkovat L630 sa k tomu jednoznacne prihlasil. Aj naslednym tendrom na primestke vozy. Ved snahou kazdeho dopravcu by malo byt robenie co najviac vzkm aby mal co najvacsiu dotaciu, nie? Dotacia od BID podla tu zverejnenych info robi z perifernej linky 630 ziskovu. Preco by sa mal DPB branit dalsim 4 takymto linkam? Ved to nema logiku.
Ámos
Okrem týchto liniek PDO počíta s vytvorením 5 liniek, ktoré by spájali priľahlé obce regiónu BSK, ktoré sa nachádzajú v tesnej blízkosti za Bratislavou s prestupným terminálom nosnej dopravy MHD, napr. konečnou zastávkou električiek. Súčasný štandard dopravnej obsluhy týchto obcí je z hľadiska intervalu, kapacity, doby prevádzky či počtu spojov výrazne horší, než ten, ktorý má v súčasnosti zabezpečený koncová mestská časť Bratislavy, ktorá sa nachádza v susedstve. Ide napríklad o porovnanie obce Mariánka a mestskej časti Záhorská Bystrica, či Svätého Jura s Račou. Tieto novonavrhnuté linky svojimi parametrami sú určitým prienikom medzi mestskou a regionálnou autobusovou dopravou, avšak s ohľadom na efektívnosť integrovaného dopravného systému ich výkony by mohol zabezpečovať aj dopravca zabezpečujúci prevádzku MHD v Bratislave.
321 Bratislava, Patrónka - Záhorská Bystrica – Marianka 30 60 30 60
520 Bratislava, Rača - Svätý Jur 30 60 30 60
630 Bratislava, Zlaté piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob - Slovenský Grob - Vajnory -
Bratislava, Zlaté piesky (okruh)
30 60 30 60
720 Bratislava, Ružinov, Pošeň - Vrakuňa - Most pri Bratislave 30 30
735 Bratislava, Cintorín Ružinov - Podunajské Biskupice - Rovinka - Dunajská Lužná
(Lipnica - Jánošíková)
30 30